- 406 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Huy Edindik Yazıyoruz İşte
.Huy Edindik
Yazıyoruz İşte
.
Az önce bir yazıyı okudum bir çocuğun ağladığını ve bir adamın o çocuğun başını okşaması kıza itiraf et aslında sende ağlamayı seviyorsun değilmi diye devam eden adam ile kızın arasındaki diyaloğu gibi.
.
Gerçekten de alışmak derken sigaraya alışıyorsun kolay kolay bırakamıyorsun. İçkiye alışıyorsun, aynı insanoğlu birşeye alıştığında kendine huy edinir o huyunu devam ettirir o alışkanlığını kolay kolay bırakamıyor.
Bir insan sigaraya ve ya uyuşturucuya küçük yaşlarda başlıyor sonra tam alıştığında bırakmak istesede kolay bırakmıyor. Ya bir hekimden yardım almak zorunda alır yada bir süre hastanede tedavi olmak zorunda kalır.
.
İyiye alışırsa iyi davam eder hayatı kötüye alışırsa kötülük üzerine davam eder.
İnsanoğlu neye kendini alıştırırsa artık onu huy edinir kolay kolay bırakmak istemez o huyu o alışkanlığını artık onunla bir hayatı paylaşır. Bir ömür bırakamaz onu kolay kolay.
Zaman zaman senin bu işten ne kazancın var edebiyatta para yok boş ver başka şeylere yönel diyenler çok oldu.
Zaman zaman da alay konusu yapıldık çoğu zamanda deli gözüyle bakıldık Şiire şeytanın işi diyenlerde çok oldu yıllar önce ama bir türlü kopamadık.
Şiir aşkından yazı yazmayı çok sevdik bir kaç defa hadi bu sefer bırakacağız artık bu işi ama bir hafta yazamadigimizda sanık birşeylerimizi kaybetmiş gibi bir his oluşuyordu ve bırakamıyorduk
İnsanların sosyal medyada beyenmesi beyenmesi benim için önemli değil çünkü kötü birşeyin yapmadığıma inanıyorum.
Bana göre bir insan neyden mutlu olursa onu yapmalıdır. Mutluluğun büyüğü küçüğü olmaz bizde yazarak okuyarak küçükte olsa mutlu oluyoruz.
Bana göre mutluluk parayla pulla ölçülmeyen güzel bir duygudur.İnsan bazen suyun sesimden bile mutlu oluyor onun için yıllardan beri kendimizce yazıp çiziyoruz karalıyorum birşeyleri
Bizde şiire yazıya alıştık huy edindik bağımlısı olduk müptelası olduk.
Konuda geçen ağlayan kız gibi itiraf ediyorum. Ne yapayım bırakamıyorum bu şiiri yazı yazmayı huy edindik işte
sağlıcakla kalın
.
8.6.2021
Servet BARDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.