- 527 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATI GÜZEL YAŞAMAK İÇİN NE YAPMAK GEREKİYOR?
İnşallah kazasız belasız bu süreci de atlatırız. Korona virüs ismini taşıyan süreç bizi çok kötü vurdu. Hayatımıza resmen ütü vurdu.
Ben gençliğimde tecrübesizken bilinçsiz olarak çok adımlar attım, bilinçsiz olarak çok konuşmalar yaptım. Şimdi de gencim ama yirmili yaşlarla onun alt yaşları çok genç oluyor, buna toyluk da deniyor. Hâlâ üzerimde az da olsa toyluklar var. Zamanla bunları da aşacağım.
İnsan toyken yanlış kararlar da alabiliyor. Bu kararlar hayatı olumsuz yönde etkileyip insanı hayal etmediği iklimlere ummanlara savuruyor. Bu savrulmada güneşin altında yanar gibi yanıp kavruluyorsun.
Hayatı güzel yaşamak için ne yapmak gerekiyor? Hayatı irdelemek gerekiyor. Her şeyi enine boyuna araştırıp masaya yatırıp düşünmek gerekiyor. Bugünü, adım atınca yarın ne olacak, ertesi günü nasıl ilerleyecek nasıl gelişecek, nasıl sonuçlanacak, seni neler nasıl günler bekliyor hepsini hesaba katmak gerekiyor, ondan sonra gece mışıl mışıl uyuyup yatmak gerekiyor, huzuru tatmak gerekiyor, atılması gereken bir şey varsa atmak gerekiyor, satılması gereken bir şey varsa satmak gerekiyor, tutulması gereken bir şey varsa tutmak gerekiyor.
Başım kepeklenmiş. Şampuanı değiştireceğim. Bu kepek şampuandan kaynaklanıyor olabilir. Yakın zamanda farklı ve yeni bir şampuan alacağım.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.