Sedat Peker'e Mektup
eyy Reis...:
Şimdi sen bana kulak ver, kelamımı da yabana atma,
Zerre misgal şüphem yok,
Anlattıklarından yana,
Doğruluğundan kuşku yok,
Ama şu var ki karşılık bulmayacak toplum katmanlarında,
Neden mi. zamanla beraber göreceğiz.
Devletimiz üzerinde oynanan kirli oyunlar su götürmez gerçek,
Ama bu oyunlar öyle söylendiği gibi dış güçler tarafından da sahneye sürülmüyor bu da bir gerçek,
Milletimiz hızla bilinçli şekilde kirli planların kaosuna sürükleniyor.
Üzerinde yaşadığımız coğrafya büyük acılar girdabında sürükleniyor ve ülkemiz de hızla bu girdabın içine çekiliyor,
Burnunun ötesini öngöremeyen gündem belirleyip uygulamaya koyan sözde siyaset erki tarafından.
Milletimiz olayın vahametini algılamaktan çok uzak,
Çünkü özgürlüğümüz uğruna ödenen bedellerin idrakinde değiller,
Kabul et ki seni bile yanılttılar ve kirli oyunlarında kullandılar şimdiki aklınla aynı hayata düşer miydin.
Bu güruh dilinde din kalbinde kini düstur edinmiş.
Kirli amaçları ve çıkarları uğruna harcamayacakları hiç bir değer yok.
Dileğim o ki bu süreci en az hasarla atlatırsın.
Senin için naçizane yapacağım duam dan başka bir şeyim yok.
Kudreti İlah-i yar ve yardımcın olsun.! xkx
YORUMLAR
Ben sizin Sedat PEKER'le ilgili sempati dolu duygularınıza eşlik edemeyeceğim ama sıkı bir takipçi olarak söylediklerinin %100'ün doğru olduğuna inanıyorum.
İstisnalar hariç, söyledikleri aslında toplum tarafından bilinen ama dikteye ihtiyacı olan konulardı.
Peki karşılığı olacak mı ?
Bu ülkede çok zor.
Yalnız, zaten dibe doğru ivme kazanmış bir iktidarı omuzlayanlar, fare moduna girip batan gemiyi hızla terk etmeye başlarsa o zaman sonuç verebilir. Bu noktada fareleri ikiye ayırmak gerek. Birinci kısım iktidara fiilen ve fiziken yakın olanlar, ikinci kısım ise safiyane bir şekilde adanmış olan seçmenleri.... İlk kısım zaten yavaş yavaş çözülmeye başladı. Mesela aklanan eski bakanlardan bir tanesi 8. videodan sonra bir paylaşım yaptı. İkinci kısımda bulunanlar ise olanı biteni ve hatta daha fazlasını gözleriyle görseler fikirlerini değiştirmeyecek olanlar. Ki bu kısım aşık oldukları şahıs, ben yanılmışım (haşa) Allah iki taneymiş dese reis öyle diyorsa öyledir diyecek kesim.
Ülke öyle hızlı batıyor ki, bunu anlamak için ne bilim adamı ne filozof ne de iktisat profesörü olmaya gerek var. hazinesi -60 milyar dolar olan, tek geliri zam, vergi ve cezalardan ibaret olan bir ülkede doların TL karşılığı 8,5 TL olmuşsa olay çoktan bitmiştir.
Bizi kıskandıklarını iddia ettikleri Almanya'da 200 euroluk bir hediye kabul ettiği için sonu istifayla biten bir baskıya maruz kalan siyasi varken, dünyanın en kirli siyasetinin iliklerimize kadar işlediği ülkemizde hala tepki verilmiyorsa anlayın ki kabile ülkelerinden daha vahim durumdayız.
Allah sonumuzu hayır etsin diyerek daha fazla uzatmadan bitiriyorum.
Saygılar.
NedameT
anlamadığım sempati duyduğum kanısına nereden ulaştın.:
Kirli ellerden temiz beklenti beklenmez.!