Sevgili OĞLUM: (Dr: Hamit ÇELİK)
Anne’nin rahatsızlığından dolayı 6 Aylıkken anne’siz büyümenin tüm zorluklarına karşı gösterdiğin dirençten ve çabandan dolayı seni alnından öpüyorum. (Anne sevgisinin bir çocuk üzerinde ne kadar olumlu sonuç verdiğini okumuşumdur biliyorum. )Akıllı ve zeki olduğunu da biliyorum. Ki böyle olmasan hedeflediğin yolda yürüyüp hedefine varman her insanın kolay kolay başaracığı bir şey değildir. Anne ve babaları başlarında olmasına rağmen büyüklerine karşı kendi haddi olmayarak konuşan çocukları da görmüş olduk. En yakınındaki insanların neler arkandan atıp tuttuğunu biliyorum (KISKANÇLIK ABİDESİ) Onları umursamayıp yoluna devam ettiğin,azmin ve kararlılığın için ve de bana yaşattığın başarın için sana tüm kalbimle tşk ederim.
HER BAŞARILI İNSANIN ARKASINDAN KONUŞAN ( EN YAKININDA OLANLAR ) ONU ÇEKEMEYEN GÖZLERİ KALDIRMAYAN İNSANLARIN VAR OLDUĞUNU BİLİYORUM.(BAŞKALARINA TERBİYESİZ DEYİP KENDİLERİNİ TERBİYELİ SANAN ZAVALLILAR)… ONLARI YOK SAYIYORUM SENDE YOK SAY…
Gülhane Askeri Tıp Akademisinde (GATA) yaşadığın sıkıntıların ardından 4 sene kaybın olmasına rağmen Çukurova Tıp Fakültesine 1. Sınıftan tekrar başlaman ve şu anda doktor olmana sadece diplomanı almana bie kaç gün kalmasına rağmen göstermiş olduğun sabır ve çalışmandan dolayı seni kutluyorum ve takdire şayan olduğunu biliyorum… Seni tanıyıp da benimle konuşan herkesten senin için aldığım seni öven yorumların gururu benim için sen tarafından bana verilmiş en büyük ödüldür ADAM GİBİ ADAM.
Sevgili OĞLUM:
Ben senden memnunum benim yüzüm seninle hep güldü hep gülecek ve hep gülüyor. Yolun hep aydınlık,bahtın hep açık olsun. İstediğin her şey her zaman önünde ayak dibinde dursun. Ve inanıyorum ki senin o insancıl yüreğin ve bilgin bir çok insana deva olacaktır.Kim olursa olsun herkese yardımcı olacağından tüm benliğimle tüm kalbimle inanıyorum. İYİ Kİ BENİM OĞLUMSUN…..Sevgili dr Hamit ÇELİK…
YORUMLAR
Kaleminize yüreğinize sağlık.
İlhamınız hiç eksilmesin İnşâllah.
Maşallah Yakışıklı Doktorumuza.
Rabbim yarınlarını aydınlık rızkını bol
neslini hayrlı eylesin.
Selâm ve Duâ ile Sevgiler Şairim.
NiCel
saygı ve selam size...
NiCel
Evet benzerlik var..
Tüm evlatlarımızın acısını göstermesin bizlere.
saygılar sunarım..
Yaşadığı talihsizlikler bu çocuğun azmini kırmamış.Ne mutlu ki bu kadar sevdiği bir mesleği var.İnsallah bundan sonraki yaşamında çok mutlu olur.Basarılarinin devamını dilerim.
(Askeri hastanelerin durumu içler acısı,asker doktorları bitirdiler.)
İnsanın evladının başarısı bizler için çok büyük mutluluk.