- 243 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Keramet ehl-ini itibarlaştırma gayetliler türedi...Ah siyeset..
Keramet ehl-ini itibarlaştırma gayetliler türedi...Ah siyeset...
İnsan düşünen hayvandır sözü insanı tanıma yetmez.İnsan esma halli olabilen .Vahyin indirildiği.kıymetli bir varlıktır.ama mucize ve keramet inkar edilirse,insan sadece düşünen hayvan olur...İnsan ilah değil ama ilahın yarattığı en şerefli varlık...Keramet ehl-ini itibarlaştırma gayetlileri..siyasidir...İlahlaştırıyorsun...bahanedir...İlahlaştırma yok...Abdülgani Nablüsi hazretleri buyurdu ki:
Evliyalığı inkâr etmek, dinin bir hükmünü inkâr etmek gibi küfürdür. Evliya ve Peygamber, ne kadar yüksek olursa olsun kuldur. Hârika, keramet hasıl olmasında, kulların hiç tesiri yoktur. Her şeyi yalnız Allahü teâlâ yaratmaktadır. Ancak Allahü teâlâ, Peygamberlerini ve evliyasını başka kullarından üstün tutmuş, başkalarına vermediği keramet ve mucize gibi harikaları, nimetleri bu zatlara ihsan etmiştir." (Hadika)
Hz Ademden beri gelen her peygamber ve evliya siyasi bir rakibdi düşmanlarına...Hak-Batıl kavgası var çünkü...Hakkı söndürmek ve susturmak istiyenler...peygamberimize bile mecnun dediler...siyasi güç olmasını istemediler...
İdarecilik...evliya ve peygamberlere verildi .Allah adına işlerin yürümesi ancak böyle mümkün...Irklar ve milletlerTarih boyu ekseri evliyaları idareci yapmışlar ama zamanımız ahir zaman...Kadeh tokuşturanlara ve zenginlere kalmış idarecilik...Zengin olmayanın veya zenginlerin desteklemediği birinin idareci olması İslam ülkelerinde bile artık mümkün değil...
İnsanı esma halli yapmayan Kur’an tefsir mezheb görüşü...İtibarsızdır.Kur’ana gel diyene hangi tefsire geleyim de hangi mezhebe...
Keramet...ruhbanla gerçek kamil insan arasındaki tek farktır...mucize Müseylemetül Kezzabla peygamberimiz arasında ki tek farktır...Mucize ve kerameti inkar insanlığı ruhbanların kucağına iter...yani şetyani bir iştir...İnsanlığın Kurtarılacağı hukuk sadece evliyaya verilmiş...Evrensel ve çatı hukuk...Zenginler idareci olursa ırkçılar idareci olursa savaşlar ve kan dökmeler artar...Diktatörlük baskı insanları hayatından bezdirir ama evliyalar idareci seçilirse...gönül onlara Allah sevgisiyle itaat edecektir...Her insan mutlu olacaktır...dünyanın cennet olması için evliyaların idareci seçilmesi şarttır...Allahın iradesi böyle...değilse kahrı tecelli eder dünya ve ahirette...Hz hallac-ı Mansuru siyasi rakibleri idam ettirdiler...halka taşlattılar..."Enel-hak sözünü ilahlık ilanı saydırdılar...Oysa esma halliyim demekti bu hak halliyim demekti bu...yalanda değildi...karşısın da mollalar vardı...Molla dini İslam ruhu taşımayan bir kabuktur...Evliyalar itibarlaştırılırsa " İslam ruhu taşımayan bir kabuk din ninimiz olur" veya ruhbanlık dinimiz olur...Ruhbanlıkta sadece ameller kutsaldır ama rıza unutulmuştur.Fakirlik kutsallaştırılır hastalık kutsallaştırılır...ama sahabenin fakirlerinden ebu zer Gıfari rıza peşindeydi.fakirliği kutsallamıyordu.Rıza sağlamayan fakirlik ve hastalık...evet..rıza sağlamayan hastalık Hz Eyyuba benzemek değil...O hastalığa değil rızaya aşıktı...rıza makamındaydı...Rıza makamında olmayanın hastalığı ve fakirliği kutsaması sadece kuru bir ruhbanlıktır...dindan görülme gayretidir...Rıza makamında olmayan kabuk dindedir...Özü hakketmediki öz nasib olsun...Rıza makamında olmayan din bezirganıdır...kul sanma onu
Hz Eyyub sabır örneği.ya Ruhbanlık ne...Eyyub Rızaya aşık ruhban hastalığa aşık,darlığa aşık.Peygamberse cihad aşkıyle Fakirleşti...Rıza aşkına sahib olmayanın fakirlik aşkı dünyadır...Mide doldurmaktır...aylıklı din hizmeti yapan mollalar...halkın sırtına yüktür...çünkü rıza makamında olmayana ekmek verilmez İslamda...Devlet görevi verilmez...İtibbar sadece rıza makamında olanın hakkı...ama gelenek haline gelmiş...molla ve ruhbanlar da rıza ehl-i gibi itibar görüyor insanımız tarafından...Fakirin ruhban olanının zekat bile hakkı değil...Rıza makamında olanların hakkıdır zekat ve tasadduk...Her fakirin değil...zinacıya fakirse bile zekat verilmez...Hakkedene verilir...kahrı hakkeden kahır...lutfu hakkeden lütuf...görsün .der Kur’an ve İslam...zekatla dolandırılmanın farkı şu Rıza kazandıran zekattır...dolandırılmada rıza kazanma yok...Mollalar ve zenginler idareciliğin işgalcisidir der...Kur’an ve İslam...Rızaya kıymet veren idareci seçerken de zekat verirken de...Allah razı mı demeli...Rızaya vesile olmuyorsa o zekat dolandırılmadır...O idareci seçimi ise cehennem ateşidir...Gelenek de kabuk dindir...Rızaya erdirmez...
Gelenekle dini karıştırdık...ve Tasavvufla ruhbanlığı...Bir çok derviş geçinen ruhbandır aslında...amelleri RIZA arayışı değil...Ameli salih yapan rıza arayışı...namaz gösteriş için kılınırsa salih amel değilder İslam fıkhı...
Hz ademden beri ya peygamberler ya evliyalar idare etti insanları...ama ahir zaman şartları kapitalislere verdi dünya yönetimini...evliyaları itibarlaştırma yarışında olanlar kapitalislerdir...Amaçları idareciliği kapmaktır...parayı kaptılar şimdide idareciliği kapma gayretindeler..."İtin önüne atsan yemez parayı "dediler...şimdi de evliyaları bir pos vererek uzaklaştırıyorlar..Osmanlı halifelikle yönetildi...Türklerin idarecileri ahlak numünesi insanlardı değilse o güzel ananeler oluşmazdı...Türk kültürü belli...geleneği belli...
İslam öncesi Eski İran şahları masumdu.Fıtratları farklıydı.Uluhiyet sahibi.12 imam da .İdarecilik alim ve masumluk gerektirirdi...İran kültürü belli...geleneği belli..
Arab kültürü de belli...gelenekleri de...Hiç bir ırk yoktur ki...İdarecisini eşkiyadan kapitalisten seçsin...değilse o güzel geleneklere sahib olamazlardı...İslamın faizi haram kılması Kapitalisleri dünya liderliğine gelmesine engel değilse...Çatıya etkisi olmayan bir din bölge dinidir biz İslamı bölge dinine indirgedik...evren dini İslam...Dünya dini olması gereken din cemaatlerin dini haline geldi...çünkü para babaları İslamı itibarsızlaştırmak için uğreştılar..."Gericilik" dediler...Evliyaya müşrik dedirtiyorlar şimdi ise...Ah siyaset.
Kur’anla hallenmedi ilahiyatcıyım diyenler...Arabça bileni ilahiyatçı ilan ettik...mealcile bile kendilerini ilahiyatçı sanıyor...Kur’anla hallenen ol...Mucize ve kerameti inkar sadece Kapitalist Firavunlara kapı açar ...bu gerçeği de görelim ve Kur’an-ı kerimde birçok mucize ve keramet bildirilmiştir. Nasıl inkar ediyorsun ve bu ayetleri çarpıtarak tefsir edenler...Kapitalis kölelerisiniz ilahiyatçı hiç değilsiniz...İşte ayetler:
Hazret-i Davud’un elinde demir, hamur gibi yumuşardı. (Sebe 10)
Cinler, kuşlar ve rüzgar Hazret-i Süleyman’ın emrinde idi. Erimiş bakır sel gibi aktı. (Sebe 12, Neml 17)
Dağlar ve kuşlar Hazret-i Davud’a boyun eğdi. (Enbiya 79)
Hazret-i İbrahim’i ateş yakmadı. (Enbiya 69)
Hazret-i İbrahim’in kestiği dört kuş dirildi. (Bekara 260)
Hazret-i Yunus’u balık yuttuğu halde, zarar gelmeden kurtuldu. (Saffat 139-145)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.