- 220 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bilmem söylesem mi söylemesem mi...Gazzeli yalnızsın...
Bilmem söylesem mi söylemesem mi...Gazzeli yalnızsın...
!967 de senin için savaşa girmişti.Mısır seni yalnız bırakmış...Sığınmana kapısını kapatmış..."Bana uzak dur.."diyor adeta...
Bir rivayete göre...Atlı çamaşırcıyı haksız öldürdü..bir tarihde ama Allah öldürenin sevabını ölene verdi...Haksız öldürülene Allahın sünneti nedir bilemeyiz ama Allah Adl sıfatlı...adaleti susmaz.ve esmanın gereği ondan tecelli eder...esması susmaz...Bebekler öldürülen Gazze...Irkçıydı Firavun asa verdi hz Musaya ve kızıl denizde Firavun öldü der Kur’an...Bir asalı senin de imdadına gelecek Kur’ana göre...
"Alma mazlumun ahını çıkar ahesta ahesta..."İsrailden de çıkar ahın...seyirci değil ahına gökler...
"Sahabenin"HİCRET metodu var.Kurtuluş bazen hicrettedir savaşta değildir...Ey Gazzeli "katilinden kurtul"ama hicretle ama savaşla...Bebekler ölmesin diye ölmek yani şehidlik de büyük ödül be Gazzel kardeşim...Mü’min zararda değil...Mü’mine zarar yok.ne şeytan ne ırkçı zarar verebilir mü’mine...ölürse şehid olur kalırsa secdededir...Üstünlük Allahın ve mü’minindir...işte ayet:.."Derler ki: Medine’ye dönünce andolsun ki üstün olan, elbette aşağılık kişiyi çıkarır oradan ve Allah’ındır üstünlük ve Peygamberinin ve inananların ve fakat münafıklar, bilmezler. (Münafıkun/8)
Suriye için İsraille bile savaşa gireceği kanati veren Rusya...Suriyeyi frenliyor...1967 suriye de senin uğruna savaşmıştı ya Gazzeli...şimdi çok daha yalnızsın...
Yalnızsın dualarımız seninle...acını göklere duyuracağız ve senin acını dünyaya duyurmak görevimizdir... Allah dua edin icabet edeyim ...der.Zamanı gelecek dualarımızın kabulünün...Yalnızsın bu gün ama gökler yanında olacak bir gün...
Ey Osmanlını yetimi bu gün yalnızsın...İpi koparılan tesbihın tanesi gibi toza toprağa bulandın eski dostların yok yanında...
ve HAMAS hiç olmadığı kadar yalnız şimdi... Haması zaten batı yalnız bırakmıştı ...Batı Dünyası’ndaki imajından doğan yalnızlığı sürerken Hızbullah da yalnız bıraktı... Buna karşın HAMAS ve Gazze halkı ilk kez bu ölçüde yalnız durumda; zira daha önceki saldırılarda Gazze halkı ile en büyük dayanışmayı gösteren Filistinli örgütlere silah ve cephane temin eden veya Hizbullah kanalıyla doğrudan çatışmalara müdahale eden İran ve Suriye. Bunlar da HAMAS’ı destekleyecek ciddi bir girişimde bulunmuyorlar. Rusya frenliyor olabilir...Mısırı da sanki Amerika engelliyor...Gazzeli yalnız...hiç olmadığı kadar yalnız şimdi...
Evet...Bilmem söylesem mi söylemesem mi...Gazzeli yalnızsın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.