- 415 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CORONA VİRÜSÜ MASALI
CORONA VİRÜSÜ MASALI
Bir varmış, bir yokmuş. Allah’ın kulu çokmuş. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde Çin’in Wuhan kentinde Corona adında bir Virüs yaşarmış.
Çekik gözlü bu virüsün en büyük hobisi hayvan pazarlarında gezmekmiş. Hayvanları, alış veriş yapan insanların içinde gün boyu dolaşır, vakit geçirirmiş. Çok iyi bir gözlemciymiş. Bir gün böyle, beş gün böyle derken bir şey dikkatini çekmiş. İnsanların sahip oldukları bütün imkanlarına rağmen mutsuz olduklarını gözlemlemiş. Herkesin sosyal hayattan, hatta soludukları havadan dahi şikayetçi olduklarını görünce çok kızmış. Kendi kendine ’Siz ne kadar nankörsünüz! Mutsuz olmanız için hiçbir sebep yok. Oysa oksijeni doya doya ciğerlere çekmekten daha büyük zenginlik mi var?’ demiş. Sonra aklına bir fikir gelmiş, ’Ben size bulaşayım, solunum yoluyla bulaşarak bütün dünyaya yayılayım, sizleri maske takmak zorunda bırakayım, hatta sevdiklerinizden ayırayım da görün,’ demiş.
Çekik gözlü sevimsiz Virüs Corona söylediğini yapmış. İnsandan insana, şehirden şehire, ülkeden ülkeye büyük bir hızla yayılmış. İnsanlar evlerinden çıkamaz olmuşlar. Akrabalar, komşular bile pencereden pencereye, balkondan balkona görüşür olmuşlar. Esnaflar iş yerlerini açamaz olmuş. Dünyanın en güçlü ülkeleri bile çaresiz kalmış. Hastanelerde yer bulunmamış, koridorlarda, spor salonlarında tedaviler yapılmış. Olmamış. Ölümlerin önüne geçilememiş.
Sonra iki tane kahraman olaya el atmış. Alman vatandaşı olan iki Çılgın Türk. Uğur Şahin ve eşi Özlem Türeci Biontech adında bir aşı bulmuşlar. Bu aşı Çekik Gözlü Virüs olan Corana’nın sonunu hazırlamış. Aşı yaptıran ülkeler zamanla normalleşmeye başlamışlar. Böylece toplum derin bir nefes almış
İSMAİL MALATYA - 13/05/2021-PERŞEMBE-İST.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.