- 697 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÜÇÜK BİR KIZIN ANNESİNE YAZDIĞI MEKTUP
KÜÇÜK BİR KIZIN ANNESİNE YAZDIĞI MEKTUP
Canım anneciğim
Canım annem, seni çok özledim. Bu sabah yine babaannemle birlikte kahvaltı yapıyoruz. Hep senden konuştuk. Babaannem senin bana göndermiş olduğun mektubu okudu. Yaptığın resimlere baktım. Çok güzel yapmışsın canım anneciğim.
Ben de senin için resim yaptım. Sen yatıyorsun, babaannem sana bakıyor. Bende yanı başında oturuyorum. Hani hep saçlarımı örerdin ya anne izin ver bu gün sıra bende ben senin saçlarını öreceğim. Bak sana çiçek de getirdim annem. Sen benim söylediklerimi hissediyorsun dimi hem de içinde hissediyorsun. Annem seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun?
Sabahları uyandığım zaman senin sesini duymak, akşamları sarılıp seni öpmek. Aslında canım annem ben seni çok özledim. Annem seni öpmek istiyorum. Öptüm canım annem, hadi annem. Hadi annem buraya gel, Resmin içinden geçerek gel . Gerçekten gel. Artık yeter. Gel resimde elimi tut. Ben sana resim yaptım o Yanındaki babaanne değil doktor o kabuklu yumurtalarını alıyor. Ben de yanındayım sana bakıyorum. Öf ya sıkıldım artık resimde yapmak istemiyorum. Ben senin için dua öğrendim anneciğim. Bak ben senin için hiç ağlamıyorum. Onlar kendiliklerinden akıyor. Ben ne yapayım. Babaannemden de bıktım hep beni kızdırıyor. Defol git diyorum ona . Şaka, şaka.
Babaanne senide çok seviyorum. Babamı dedemi teyzemi halamı hepinizi çok seviyorum. Teyzem çok güzel bir sürü hediye getirmiş hepsi beni çok seviyor. Anneciğim ne olur çabuk iyileş ve eve gel
Seni çok ama çok özledim kocaman, kocaman öpüyorum.
Kızın ; Busel Sude Pekel
Düzenleyen :Tuğrul Ahmet PEKEL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.