EVREN GÜZELİME…
Bugüne kadar esir gibi yaşamışım da gönlünde özgürlüğe, ellerinde umuda yol almış gibiyim.
Ait olduğum yeri bulduğumdan emin olup kendimi sana adamış gibiyim.
Sende çocukluma rastlayıp ilk mutlu olduğum anıya seninle sahip olmuş gibiyim.
Tek bir an bile ne olursa olsun seni yaşamaktan ve bana yaşattıklarından pişman olmayacak kadar çok sevdim seni.
Bir günlük değil ömürlük sevdim seni.
Kolayı seçecek kadar basit değil zorun üstesinden gelip her ağırlığın altına girecek kadar cesurca sevdim seni.
Derdimi tasamı unutup sırf seninle gülüp mutlu olmak için savaşacak kadar çok sevdim seni.
Pişman edip sana değmezmiş dedirterek değil ilkleri yaşadım, yaşadıkça da sende kendimi buluyorum dedirtecek kadar çok sevdim seni.
Birbirimize sırtımızı ezberletip yüz çevirmek için değil her şartta yanında durabilmenin gururunu ve sorumluluğunu taşıyabilmek için sevdim seni.
Beraber hayatı öğrenip beraber büyüyebilmek için sevdim seni.
İçimizdeki gizli kalan çocuğu saklamak yerine dışarıya döküp ait olduğumuz kalplerde gerçek benliğimizle her halimizi sevebilecek olmamızı sevdim ben.
Acılarımızın orta yerinden kıvranırken bile biz bize yeteriz deyip, birbirimizde güç bulup, ayakta durmak için kopmayacak bir hayat ağacı olmak için sevdim seni.
Çiçeklerini soldurmak için değil olduğun halini güzelleştirmek için sevdim seni.
Yıpratıp yorgunluk vermek için değil, hayatını kolaylaştırıp huzur vermek için sevdim seni.
Gözyaşını reva görerek değil yüzün asılmasın diye kendimi parçalayacak kadar çok sevdim seni.
Kalbine ayna ruhuna şifa olacak kadar çok sevdim seni.
Bir gün sevginin doyumuna ulaşıp bırakmak için değil ömrüne ömrüm katmak için sevdim seni.
Ben en çok seni sadece SEN olduğun için sevmeyi sevdim be gülüm.
Her geçen gün daha da çok anlayacaksın seni ne kadar çok sevip senden vazgeçmeyecek kadar gönülden bağlı olduğumu sevgilim.
SEN BENİM RUHUMSUN SENDEN GİDERSEM RUHUM KURUR BENİM.
MUHAMMET SITKI ATMACA…
YORUMLAR
Tek kelimeyle harika duygularla yazılmış, harikulâde bir yürek sesiydi kutluyorum tebrikler üstadım.
Sonsuz selam ve saygılarımla.