- 247 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ateş olalım cürmümüz kadar yakalım... da...
Ateş olalım cürmümüz kadar yakalım...
Ateş olalım cürmümüz kadar yakalım...İbrahimi yakanları...Oruc da bu namaz da...Namazımız fuhşuyattan kaçış olsun...Orucumuz açlıktan kaçış olsun...Oruç toplumun açlığa fakirliğe savaştır...
Ateş olalım cürmümüz kadar yakalım...
Cihadsız dini istemeyin...cihadsız namaz beden eğitim...cihadsız oruç...Fakirleştirir miskinleştirir...
Ateş olalım cürmümüz kadar yakalım...
Duamız "ateş olmak olsun..."ateş olmak isteyelim...Yasin suresindeki yiğit gibi olalım...Allahın dinini tebliğ edenlere engel olanlara bırakmamalıyız meydanı...İslam kavgadır...secde en çetin kavgadır nefisle ve bozguncularla...Secde ve aşk Allah düşmanlarına şedid olmaktır...
Ateş olalım cürmümüz kadar yakalım...evet...Cihadsız dini istemeyin...
Cihadlı din "terörrislik değil..."din için Allah için can ve mal vermektir...Yasin deki kahraman öldürmedi ama öldü İslam için...Hz Fatıma annemiz de efendimizi bir çok zulümden kurtardı...Hz Ebu bekir de...Hz Ebu bekir hicrette efendimize yoldaş da olmuştu...Cihadlı din iyileri yalnız bırakmamaktır...
Zamanımızda müslüman teröristlikle ilişkilendiriliyor...cihadlı din terörist olmak değil...Hz İbrahimin ateşine su olmaktır...su taşımaktır...Hz Nuhun tufatına su taşımaktır...Tufan duası yapmaktır...Müşriki kahru perişan edecek işleri sahiplenmektir...Hicrete engel olmak isteyene "hodri meydan..."demektir...ama yeri gelince İbrahimi yakan Nemrutluğu yakan ateş olmaktır...Faizcilerin işini bozmaktır...Bozguncuların zulmüne gülmektir...cennete girer gibi o zulme razı olmaktır...İslam dünyası kan ağlıyor diyerek "kanını vermektir..."cihadlı din..
Terör kavramı tarihte ilk defa Fransız devrimi ile batıda ortaya çıkmış
bu kavramın yaygınlık kazanması daha çok son yüzyıla ait bir durum...zamanımızda müslümanla da ilişkilendiriliyor... terörün İslâm dini ile ilişkilendirilme çabası azımsanmamalı... İslâm’ın terörle birlikte anılmasındaki faktörleri
iç ve dış faktörler şeklinde iki ana bölümde ele almak mümkün...Öldürme din için "öl" terle...malından geç...Fedakarlık yap...madem sevdin dininini sevdiklerinden geç din için...Şirki öldür müşriki değil...Malına makamına canına dinin kadar değer verme...Rahatı için hapishaneleri doldurmayan müslümanlar..."Zinayı seçti hz Yusuf gibi zindanı seçmekti cıhadlı din...cihadlı din "müşrik öldürme..."değil...Müşrikin bile şirkini sarsmaktır pervasızca can ve mal vermektir "HAK uğruna...Yememek yedirmektir "HAK"savunucularına...
Zamanıızda ki cihadlı dindarlar terörist..."öldürmeyi seçmişler çünkü...Peygamber "tebliği seçti..."öldürmeyi değil...diriltmeyi tebliği seç...cihadlı din tebliğciliktir...
Evet...Ateş olalım cürmümüz kadar yakalım...da...ama "CİHADLI din tebliğ aşkıdır..."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.