- 898 Okunma
- 6 Yorum
- 4 Beğeni
Benim Telefona Bir Haller Oldu !!
.Bu aralar benim telefon çıldırdı.
Bir anda bir belediye başkanı çıkıyor. Derken İ…. o riyakâr yüzü ve dayanılmaz ses tonuyla ahkam kesiyor. Kaşlar ip gibi gözler sürmeli başında acayip bir şey. Kah orada kah burada. Burun kökten tıkalı. Dinleyenler de var demek ki..!
Benim telefona bir hal oldu bu ara; cübbeli çıkmış bir karış sakal titreşimde, konuş babam konuş. Hayati bilmem ne diye biri var. Bir yerlerden ezberlediklerini sıralıyor habire. Papağan gibi. Öyle çok bilmiş ki “Ben zaten böyleyim, aştım aştım” havasında. “Azıcık da başkaları faydalansın, anlamaz ya geri zekalılar” kasılımında. Konfiçyus falan solda sıfır kalır.
Bu aralar benim telefon şaşırdı iyice; garibim hamur tariflerinin ardından M.. Bayraktar’laşıveriyor farkına varmadan. Kahkahalarla her şeye muhalif. Küçümsemede..
Derken V... TV’de tanınmamış sanatçılar eşliğinde oynayanlar çıkıyor meydana. Oynamada ne oynama arkadaş. Şakır şakır. Dünya umurlarında değil. Ne yokluk ne yoksulluk, ne kriz uğramış. Coronavirüs falan hak getire. Dünya onların dünyası.
Benim telefona bir dert oldu bu aralar. Ahşap oyma tekniğinden süslemeciliğe, patlıcan oturtmasından döviz kurlarına geçiveriyor.
Benim telefon kafayı yedi bu aralar..
Fabrika ayarlarına dönme zamanı geldi sanırım.
-
Suat Zobu
.
YORUMLAR
Telefonlar ile alıştıkça insanlar oda bağımlılık yapıyor, üstadım...
Üç maymunu oynamak eğitimci olaraktan bize yakışmıyor.
Toplumdaki bazı sıkıntıları dile getirmeye gayret ediyoruz...
Göç meselesi , kontrollü olmalı değil mi?
Birdenbire dünya devletlerinin B.M.
Sahi ne iş yapıyor!
Dünya beşten büyük degil mi?
Sizin hedefiniz makalemde azıcık yazdım,
Umarım beğenirsiniz.
Selam ve saygılarımla.
Suat Zobu
nasıl olsa bir kamyon domates satıp bir tane ısırık elmalıdan alıp bolca oyun oynuyoruz :(
:)
sağlıklı günler diliyorum
saygımla
Bizim telefonların öyle bir huyu yok Suat.
"Şunu ara, her duyduğunu da bize söyleme,
zaten başımızda yeteri kadar dert var bir de
sen başımıza bela olma. Her lafa da karışma" diyoruz. Söz dinliyor.
Cevir bakalım telefonunu arkasında ne var?
Isırılmış elma değil mi?
Ondan kaynaklanıyor canım kardeşim ondannn.
Nasıl çözdüm ama!!!
Selamlar...
Suat Zobu
Hem de ısırık yerinden :)
Güzel yorum için teşekkürler.
Selam ve saygımla sağlıklı günler diliyorum.
İyidir fabrika ayarlarına dönmek... At yenisini al diyeceğim de belki hatırası vardır... Kutlarım...
Suat Zobu
Bazı hatıralara da format atmak gerekiyor sanırım.
Güzel yorumun, beğenin, ziyaretin için çok teşekkürler.
Selam ve saygımla sağlıklı günler diliyorum.
Tebrik ederim. Güzel bir paylaşım okudum sayfanızda. Takdir ve saygılarımla sayın üstadım. Sağlıcakla kalınız vesselam
Gökhan KAVCI tarafından 4.5.2021 21:45:39 zamanında düzenlenmiştir.
Suat Zobu
Her zaman onur verdin, her zaman gurur duydum. İyi ki varsın. Sağol.
Selam ve saygımla sağlıklı günler diliyorum.
Telefon ne yapsın abim!..
İpini koparan çıkıyor ortaya.
Hangi birine yetişsin garibim.
Allah, aklı başında kalanlara yardım etsin!..
Bu gidişle aklı başında kalmakta zor ya!.
Şirin bir dil ve kısacık bir yazıyla bu kadar yozlaşmışlığı yansıtabilmek ustalık ister. O da abimde var işte.
Tebrikler, sonsuz saygılar kardeşinden...
Suat Zobu
Daha yazılacak o kadar çok şey var ki yaz yaz bitmez.
Biz böyle değiliz ya.
Dizilere bakıyorsun hep mafya kılıklı tipler. Para gani. Büyük oğlumun dediği gibi "Dizlerdeki paralar ekonomiye aktarılsa köşeyi döneriz. Kriz mıriz kalmaz."
Son model arabalar siyah siyah. Bir yere giderken peş peşe dizilmiş gıcır gıcır arabalar. Sanırsın başbakan gidiyor.
Çevresinde onlarca koruma olan konaklar. Şimdi basit hesap yapalım. 10 koruma olsa, 10 da o arabalardaki şoför olsa, 10 da hizmetçiler, aşçılar falan desen etti sana 30 kişi. Bir kişinin maliyeti en kötü sigorta vergi 10 bin lira. Ayda 300 bin lira yapar. Diğer masrafları boşver bu parayı ödeyebilmek için nasıl bir gelir olmalı. Konuşan holdingten aşağı konuşmuyor. O holdingler ne iş yapıyorsa.
Gene o dizilerde kadın veya erkek evli. Birileri onları elde etmek için ne entrikalar çeviriyor. Evli evli. Bizde cinayet çıkar. Onlar kah aciz kalıyor, kah tehditle, kah zorla, kah gönüllü eşleri ayartabiliyor.
Daha neler neler.
Tarihin başlangıcından bu güne yazılan tüm kitaplar kadar kitap yazsan gene bitmez.
Kardeşim kusura bakma çok uzattım.
Hep onur verdin sağol.
Selam ve sevgilerimle sağlıklı günler diliyorum.