- 314 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Acının günlüğü 2
Acının ikinci gününde vücutadaki sızılar zaman zaman davem ederken, hafifte olsa kuru öksürük kendini göstermeye çalışıyordu. Boğazdaki kurukluğu limonlu su ile ıslak tutmaya çalışırken, vitamin kaybına karşı meyve sarmısak gibi vitamin antibiyotik bakımında zengin ve bu baş belası koronaya iyi gelir diye düşündüğüm.Meyve sebzeleri bitkileri kulanırken bir yandanda az kendimi İyi his ettiğim zamanlarda odanın içinde yavaş yavaş hareket etmeye çalışıyordum.
Kendi dünyamda bunlar yaşanırken sağlık müdürlüğünden aile hekimliğinden arayıp tedavinizi aksatnayın ilaçlarınızı düzenli kulanın kimseyle temasta bulunmayın kaldığınız yeri terk etmeyin ve ayrıca herhangi bir anormallık yaşadığınızda hemen şu nomaraları arayın anında ulaşırız size diyorlardı.
Bir yandan da Türkiye’nin her yerinden ve burada ikamet eden değerli dostlarımız arkadaşlarımız kumşularımız güzel yürekli insanlar telefondan arayıp birşey lazımsa hazırız yanındayız çekinmeden söyle diye moral vermeye çalışıyorlardı.
Evet bunları yaşarken gece 24:00 bir arası kalpde hefifte olsa vızırtı sesleri beni korkutuyor endişelendiriyordu uyumamak için uyanık kalmaya gayret ederken bir ara gözlerimi açtığımda sabahın 6tısını çoktan geçiyordu kan ter içinde yeni güne gözlerimi acı sızı yorgunlukla açmıştım.
.
30.4.2021
Servet BARDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.