- 310 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YİRMİ YILIN MUHASEBESİ ( Taze yazı ) Sevda Çiçeğime,
YİRMİ YILIN MUHASEBESİ ( Taze yazı )
Sevda Çiçeğime,
Yıllar önce bir adam tanıdım, yaşça kendinden çok küçük bir kıza aşık olmuştu. Kız adamın aşkına karşılık vermiş miydi, buna hiçbir zaman net bir cevap ulamamıştı. Zaman akıp gidiyor, yıllar yılı kovalıyordu. Birbirlerini hiç görmediler. Kız evlendi çocukları oldu. En önemlisi mutluydu. Bu mutluluk sadece kızın mutluluğu değildi. Adamı da mutlu ediyordu. Kız bunu anlayabilir miydi oda ayrı bir konu. Aslında adam sevdiği kızın anlamasını da istemiyordu.
Adam iyice yaşlandı, kolay değil kızı ilk tanıdığı tarihin üzerinden yirmi yıl geçti. Genç kızda, artık genç bir kız değil olgun bir kadın olmuştu. Aralarındaki bağ hiçbir zaman kopmadı. Bir şekilde iletişim içinde oldular.
Adam yalnızlığı seçti, yalnızlık onun ruhunu doyuruyordu. Yaşadığı ufacık bir oda ve bu odada geçen on iki yıl. Bunu yaşayan mı bilir? Yoksa uzaktan bakan mı bilir? Pek anlaşılır gibi değil. Ama bildiği bir şey var, Yalnız yaşamak adamı mutlu ediyor. Sevda çiçeğine olan sevgisini kimseyle paylaşmıyor. İstese de paylaşamazdı.
Aslında daha ne kadar yaşayacağını da bilmiyor, bildiği bir şey varsa fazla zamanı kalmadığı. Hayata daima tebessüm ederek baktı. Bu yüzden birçok yazısının altına ‘’Tebessüm eden adam’’ imzasını attı. Bu günden sonrada hayata tebessüm ederek bakacak.
Bir konuşma esnasında söylediği gibi ‘’ Ben yaşarken sonsuzluğu yakaladım. Bu bana Sevda Çiçeğimin hediyesi. Her ne kadar kendisi kabul etmese de. Bundan güzel ne olabilir ki…’’
Tebessüm eden çocuk
24*04*2021*Cumartesi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.