- 667 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Övgü değil Kendimi Anlatma
Tanrım ,Tanrım
sana şükür olsunki beni iyi insanlık vasıflarında vede insanlık duygularında var etmiş yaratmışsın.Sana hamdolsunki beni özü ve sözü bir dobra, sabırlı yalansız,ve cesur yaratmışsın.Yine sana şükürki kalbimde nefret kin tohumlarını yeşertmemişsin.Benim öfkem heryerde belirttiğim gibi ellerimi yıkadığım sabun köpüğü gibi anında akıp gider.Ben düşmanımdan bile nefret edemem kalbim merhamet ve acıma duygularıyla doludur haksızlığa tahammülüm yoktur biraz sinirli birazda asabi görünümündeyimdir, oysa öyle değil. Kedinin kuyruğuna basarsan tırmalar misali yim. Doğruluk adına çok çok kimsenin olamıyacağı kadar ince hassas duygular içerisinde vede kırılganımdır.Kimseye bilerek yanlışım olmaz doğrularımın daimi savunucuyumdur bu yüzden beni biraz eleştirici olarak yanlış yorumlıyanlarım vardır ben çevremdekilere vede dostlarıma daimi dürüstlük içerisinde olduğumdan onlarında aynı duygularda olmasını ister haksızlıklarında isyanları oynarım yada sessizce terkederim onları kırılganlığımda sessiz bir kedi gibi çekilirim hayatlarından, tek bir yanım vardırki onu kimse yıkamaz gururum kalpte kinim olmasada ilk adımı ben atmam barış çubuğunu yakmak için hatalı kimse ya hatayı yapmıyacak bana aynı ben gibi sadık aynı ben duygularda olacak yada benim hışmıma maruz kalacak evet iyi huylarım yanı sıra zorluk yanımda vardır ben ihmale sıradan mazeretlere gelemem şarkıların söylediği tatlı kadın olmıyabilirim fakat zaman zaman huysuz olduğum kesin hani var ya huysuz ve tatlı kadın.Benim dostluğumda atlamacılık, İnsanları söz verip ekmek başkasını bulup diğerini satma duyguları yoktur ölümüne vefa vede kuvvetli dostluk bağları vardır benim ne istediğimi nasıl bir dostluk beklediğimi anlıyana kalbimde daimi yer mevcuttur.Öyle herkeslede dost olamam dediğim gibi hakeden beni anlıyan anlamış görünen değil bende ömür billah kalıcıdır yoksa çok çabuk ardıma bakmadan silerim.
Aslında ben yanlızlığımıda seviyorum,zaman zamanki suskunluğumuda neleri gizliyor örtüyorum gün oluyor şen şakrak gün oluyor içimde karamsarlık hiç sormaktan bıkmadığım soru isyan gibi olmasında niye niye geldimki dünyaya ben acaba bu dünyayı taşıyabilir muyum yada dünya beni , uzun bir süre barınmaz içerimde kötü duygular gel gitlerim her insanda olduğu gibi geçicidir nedenlerim niçin lerim ya bana esirdir yada ben onlara yinede her derdin altından kalkmasını bilirim ben.
Kullarını bu yaşa geldim hala tanımış tanıyabilmiş değilim Ya rab, maske içindeler çok aldandığım inandığım olur benim kitabımda yalana yer olmadığından saf çocuk gibi kimbilir belkide sazan gibi inanasım inanma duygum galip gelir enayiliğinde bir sınırı vardırda bu bende sınır ötesi ötelerde metre yetmiyor ölçmeye.
insanları anlamak tanımak
biz insanlar insan olarak tanımak istemiyoruz birbirimizi bazı değer yargılarımızı farkedemiyor birbirimizin iyi yönlerini bulup çıkarmak ruh güzelliğini tanımak yerine birbirimizin gelmişi geçmişi mazisiyle ilgileniyor neler yaptığımızla kafa yoruyoruz anlayış duygularıyla değil kavgacı ve merak duyguları içinde didik didik günah arıyor yada etiket gibi günahı diğerinin üzerine yapıştırıyoruz vebalinden korkmadan Allahtan utanmadan.
a. Anlaşma, konuşma doğruyu bulma yönünde gideceğimize yargısız infaz gibi sorguluyor ceza biletini tek taraflı hemen kesiyoruz oysa insanlar konuşa konuşa testini çürüterek birbirini kırma yollarında rekabet içerisine giriyoruz geri dönüşü olmıyacak cümlelerle kalpte yara açıp daha başlamadan anlaşılmadan anlıyamadan noktalıyoruz dostlukları.
Ben diyorumki Rabbim bedduaya gerek yok sabır ,sabır ya sabır sen nasılsa günün birinde veriyorsun herkesin hesabını bekleyip görmek yeterli sana havale etmek bence yeterli
benim etrafımda affedemiyeceğim sana havele edeceğim kullardan beni muaf tut RABBİM.
YORUMLAR
selam güzel arkadaşım.güzel şairem.kendinizi nede güzel satırlara dökmüşün bir an kendimi okuyor sandım teşekkürler.kader hep gülsün sana ve gönlünüz 5 mevsim gül olup açsın gül diyarından selamlar