şahika’ya sms’ler..
kontörüm az, söyleyeceklerimde az, yani bu kontör bana yeter ama sana yeter mi bilmiyorum.. ben türkçe yazamam şahika, konuşurum ama.. eğer bana cevap yazarsan okuyup okuyamadığımı anlarım.. ben daha önce hiç okumadım şahika..
02: 34 gönderildi..
bana cevap yazarsan okuyacağım şahika.. zarfları açacağım, öznelere sığmaya çalışacağım, yüklemlere yükleneceğim.. güdümlü bir füze gibi olumlu anlamlar çıkaracağım kendimle ilgili.. biz bütün tarih kitaplarını böyle okuduğu için kendini uydururken başkalarının masallarını silen bir halkın resetleyen çocuklarıyız, bu yüzden bana basit yaz şahika..
02:40 gönderildi..
kuşlarla konuşunca kafese gerek kalmadan kalıyorlar benim yanımda, çiçeklerle konuşunca daha gür büyüyorlar şahika.. insanlarla konuşunca kirletiyorlar ve temizlemeden gidiyorlar.. kanadın yada yaprağın varsa seninle konuşabilirim şahika..
03: 27 gönderildi..
uyudun mu şahika ? gerçi uyanıkken de cevap yazmıyorsun bana.. iktidarların, muhaliflerin, örgüt başkanlarının, kurtarıcıların, öğretmenlerin, hukukçuların, ekonomistlerin, anne ve babaların, dostların ve senin uyuyup uyumadığını hep merak ediyorum şahika.. bana cevap ver..
03:45 gönderildi..
devam edebilir..
nûn..