- 361 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SULTAN’IN SON ŞEHZADESİ
SULTAN’IN SON ŞEHZADESİ
Bu tabir bir yabancı medya organı tarafından Özal için sarf edilmişti. Şimdi ben bu tabirin en çok Recep Tayyib Erdoğan’a yakıştığını düşünüyorum.
Her sözü fırtınalar koparıyor Şehzade’nin. Çünkü O bu ülkenin yüzyıllardır bastırılmış vicdanıdır. Çünkü o yıllardır süren korkunç zulme başkaldırıdır. Bu başkaldırıda yalnız değildir O. Bu davranış tarzında onunla aynı duyguları paylaşan sessiz yığınlar var. O şimdi sessiz yığınların sesidir.
Onun için bu kadar cesur, bu kadar yüreklidir. Onun için bu denli gözünü kırpmadan yılanların, çıyanların işgal ettiği meydana atılmaktadır. O sessiz yığınların sesini yüreğinde duymaktadır. Yüreğinin en derin yerinde bir ses ona yürü korkma meydan senin diye seslenmektedir.
İşte O bu sese kulak vermektedir. Bu ses ona yaradılış misyonu yüklemekte o da bu sese can-u gönülden uymaktadır. O bu görev için yaratıldığını düşünmektedir. Doğru düşünmektedir ve en doğrusunu yapmaktadır. Onun yaşadıklarını bilmeden, onun duygu ve düşünce dünyasına aşina olmadan yaptıklarına anlam vermek imkansızdır.
İmam-Hatip Okulu mezunu bu insanın hangi duygu ve düşüncelerle yetiştiğini bilmeden yorum yapmak bizi yanılgıya uğratacaktır. Hele yakın geçmişte halka yabancı, hatta düşman yöneticilerin yaptıklarına bakarsak diyebiliriz ki o aslında mazlumların sesidir, ses olmakla da kalmamış gücü haline dönüşmüştür. Mazlumların zalimlerden intikamını alma iradesi desek yanlış söylemiş olmayız.
Dahası o doğu batı dünyaları arasında yüzyıllardır sürdürülen gizli ve açık büyük savaşın rövanşını alan bir kahramandır. Onun içinde sözünü sakınmak şöyle dursun eylemlerini de yeri ve zamanı geldikçe yürürlüğe koymaktadır. O doğunun öç alışıdır. O doğu İslam dünyasının diriliş elçisidir. O mazlum ve masum dünya halklarının sesidir.
Zulüm haddini aşmıştır. Küfr ile devlet daim olur amma zulm ile devlet asla daim olmaz fehvasınca bu haddi aşan zulmün daha fazla sürmesi imkânsızdı. Sessiz ve derinden inleyen dünya halklarının bir kurtarıcı beklediği bu zamanda onların duygu ve düşüncelerine tercüman olan bir lider var artık. O dünyayı kurtarmaya soyunan bir Donkişot’tur belki de ama olsun sonuçta doğru yoldadır ve yel değirmenlerine değil gerçek düşmana karşı savaşmaktadır. O bu yolda yalnız değildir. O yüzyıllardır süren zulme başkaldırmış bir kahramandır.
O bir dünya lideridir ve bu liderlik ona rastgele bağışlanmamıştır. O bu noktaya adım adım varmıştır. O bu milletin ve tüm mazlum dünya milletlerinin makûs talihini geri çevirecek tek insandır.
O Osmanlı Padişahı Sultan Abdülhamit’in geç gelen şehzadesidir. Bu geç geliş te bir tesadüf değildir aslında tam zamanında gelmiştir.
Bu geliş mutlu bir başlangıç olmuştur ve geri dönüşü yoktur. Kazanımlar terk edilmeyecektir. Geri dönülmeyecektir. Çünkü bu noktaya kolay gelinmemiştir. Bu kale kolay feth edilmemiştir ve bir daha asla düşmana geri verilmeyecektir.
Onun için bu kadar pervasızdır Başbakan. Onun için gözünü budaktan sakınmamaktadır. Onun için tüm engelleri aşmaya kararlıdır.
YORUMLAR
Keşke hepsini okuyacak kadar sabır olsaydı bende. Siyasete ve siyasetçiye bu kadar bağlılık da nedir? Aklınızı kiraya mı verdiniz? Siyasetçidir gelir gider. ''128 milyar dolar nerde?'' diye asılan afişleri toplatan siyaset adamı benim için kuru laftan ibarettir. Sizde medyanın şişirip şişirip önünüze attığı herkesi ak sakallı dede sanmayın. Sağlıcakla.
Yazıyı bir kaç defa okudum yanlış anlamayım diye,
Öncelikle belirteyim kendimi bildim bileli bir Türk milliyetcisiyim yani oluşabilecek suçlamalara erken bir cevap olsun diye belirtiyorum CHP li veya Fetöcü değilim yazınızı ülkücü gözüyle değerlendirmeye çalışıyorum ama aklımdan şüpheye bile düşecek hale geliyorum.
Beyefendi insanlar çok yoksullastı bu sizin saadet gördüğünüz devirde
Beyefendi insanlar çok ahlaksizlastirildi islamı temsil noktasında olan saygıdeğer özel yaratılmış misyon sahibi büyükleriniz sayesinde
Geçin o dünya liderliğini evimizin bile lideri değiliz
Türk töresini bilir misiniz?
Mesela Mete hanı
Babasını oklatmistir devlet yönetiminde kandırılmak olmaz hata olmaz
Peki islam tarihini ?
Halife sorar, hırsızlığın cezası nedir
Behlül Dana hz. Cevap verir,
Eğer bir kişi alışkanlıktan çalarsa eli kesilmelidir
Eğer ac kaldığı için yapıyorsa halifenin eli kesilmelidir
Töre ve dinimizin kuralları uygulanacak olursa maalesef özellikle sizin saadet devri olarak gördüğünüz bu dönemde vay sultanların ve şehzadelerin haline
Tarihi romanlardan öğrenirseniz
Dini ve dindarlığı kitabından degilde aracılardan duyarsanız baktığınızda görmemeniz çok normaldir
Lütfen çıkın ve insanların arasına karışın durum çok vahim beyefendi
Ben ticaret yapıyorum dileneni de bilirim onurundan yoksulluğunu diyemeyeni de
Yokluk akabinde herşeyi getirir ve getiriyor
Mesela uyuşturucu kullanım oranı nedir ve torbaciliktan şu an kaç kişi cezaevlerinde şu an biliyor musunuz?
Son dönemde ülkemizde günlük kaç kişi intihar ediyor biliyor musunuz?
Ensest ilişki diyorlar ar ederek yazıyorum bu toplumda saadet devrinizde almış başını gitmiş
Bu milleti bu hale ben getirmedim
Bu milleti bu hale ey batı da getirmedi
Ha tarih demişken, barbar gördüğünüz Cengiz Han var ya gerçi arap hayranı tarihçilerimiz yazmaz Cengiz hanı
Onun ülkesinde gelinlik çağda bir kız at sırtında kolunda ve boynunda takıları ile o coğrafyanın bir basından diğer başına başına hiç bir şey gelmeden seyahat edermiş
Selametle beyefendi
uytun tarafından 16.4.2021 23:41:22 zamanında düzenlenmiştir.
uytun tarafından 16.4.2021 23:42:51 zamanında düzenlenmiştir.