- 837 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yalkın Tuncay ile Kuantum Rüya Üzerine
KUANTUM RÜYA (Bab-ı Nevm)
KUANTUM RÜYA kitabının yazarı YALKIN TUNCAY: ’’Rüya kitaplarının geneli rüya yorumlarından oluşuyor. Rüyaların farklı farklı açılardan tek bir kitapta değerlendirildiği maalesef fazla bir kaynak yok. Bu konudaki önemli bir açığı kapattığımıza da inanıyorum. Okuyucu kitabı bitirdiğinde neredeyse tüm yönleriyle rüya konusuna vakıf olacaktır.’’
TURAN YALÇIN-Kuantum Rüya kitabının yazılış amacı nedir? Okuyucu neden bu kitabı okumalı?
YAKIN TUNCAY-Bu kitap Kuantum Tasavvuf kitabımızla başladığımız yolculukta ’’Kainatın aslı hayaldir’’ düşüncesinden yola çıkarak oluştu. Diğer yandan rüyalar konusu tam olarak çözülememiş bir olgu. Kitabımızda akla takılan oldukça fazla konuya cevap bulduğumuza inanıyorum. Eminim ki okuyan pek çok kişi de akıllarındaki tüm soruların cevaplarını bu kitapta bulacak.
TURAN YALÇIN- Rüyasında buluş yaptığını görenler , bu kitabı okuyunca rüyalarını gerçekleştirmek için daha çok çaba harcayacaklarını söylediler, bu şeklide dönüşler oluyor, ne dersiniz?
YALKIN TUNCAY-Evet zaten bu konuyla ilgili kitabımızda bir bölüm de var. Kişinin kendine inanması çok önemli. Rüyalarından faydalanmayı bilenler, bu muhteşem kaynağı elbette iyi değerlendirebilirler. Kitabımızda rüyalarımızı nasıl bir hafiye gibi takip edileceği, nasıl faydalanılabileceği anlatıldı, tatbikata yönelik pek çok ipucu verildi.
TURAN YALÇIN-Kitabın nehir söyleşi şeklinde olmasının okuyana katkıları neler olabilir?
YALKIN TUNCAY-Söyleşi tarzında olması okuyucunun sıkılmadan keyifle okumasını sağlayacaktır. Diğer yandan konularına göre bir sunum ve soru tarzı olması da okuyucunun istediği konuyu ve bilgiyi derhal bulmasını sağlıyor.
TURAN YALÇIN- Kitabın okuyan kişi kitaptan en üst düzeyde faydayı nasıl sağlayabilir?
YALKIN TUNCAY- Öncelikle okuyucu neyi hedeflediğini biliyorsa, kolaylıkla kitaptan istifade edeceği konuyu bulup yararlanabilecektir. Geri dönüşlerde bunu farkettim. Özellikle Bab-ı Nevm bölümü okunmaya değer. Youtube üzerinden de bir bölümü aktarmaya çalıştık.
Neyi tam olarak aradığınının farkındalığında olmayan okuyucu ise farklı bölümlerde farklı şekilde kendisine dönük konuyu bulacak ve o yönde kendi araştırmalarını sürdürebilecektir.
TURAN YALÇIN- Rüyalarımızı anlamamız açısından böyle bir kitabı okumak neler katacaktır okuyucuya?
YALKIN TUNCAY-Özellikle algılarımızı açık tutmak ve farkındalık oluşturmak adına bazı teknik fikir ve öneriler kitapta verilmiştir. Tatbik edilirse rüya görmede artış , hatta halihazırda görülen rüyaların daha net hatırlanması sağlanabilir. Rüyaların ne şekilde yorumlanması gerektiğine ilişkin önemli mistik, metafizik bilgiler açıkça yazılmıştır kitapta.
TURAN YALÇIN- Rüyaların önemini siz ne zaman keşfettiniz? Bu kitabın oluşmasında hangi faktörler etkili oldu?
YALKIN TUNCAY-Rüya konusu metafiziğin temel konularından. Gençliğimden beri beyin üzerine yaptığım çalışma ve araştırmalar her daim beni bu konuyla karşı karşıya getirmişti. Kitabın yazılması da bu döneme geldi. Ayrıca, son 5 yıl içinde rüya konusunda özel olarak oluşturduğumuz rüya grup çalışmalarımız da göz ardı edilemez.
TURAN YALÇIN-Rüyalar konusunda ve rüya kitapları okumak konusunda bilincin gelişmesi için neler yapılmalı?
YALKIN TUNCAY- Rüya kitaplarının geneli rüya yorumlarından oluşuyor. Rüyaların farklı farklı açılardan tek bir kitapta değerlendirildiği maalesef fazla bir kaynak yok. Bu konudaki önemli bir açığı kapattığımıza da inanıyorum. Okuyucu kitabı bitirdiğinde neredeyse tüm yönleriyle rüya konusuna vakıf olacaktır.
TURAN YALÇIN- Rüyaları anlamak ve yorumlamak açısından kitabı nasıl değerlendirmek gerekir?
YALKIN TUNCAY- Kitabımız bir rehber niteliğinde, görülen rüyaların nasıl hatırlanacağı, nasıl analiz yapılması gerektiğine dair pek çok ipucu veriyor. Keyifle okunabilen bir kitap oldu.
TURAN YALÇIN- Kitap çıkınca çevrenizden nasıl tepkiler aldınız?
YALKIN TUNCAY-Henüz çok yeni, ancak tepkiler ve konunun işlenişine dair çok güzel dönüşler oldu. Kitapta bazı şifreleri ve sırları da ifşa ettik. Umarım taliplisine ulaşır.
TURAN YALÇIN- Başka ne anlatacaksınız?
YALKIN TUNCAY-Kitapta emeği geçen, gerçek birer rüya gezgini olup benimle bilgi ve deneyimlerini paylaşan tüm dostlarıma ve sorularınız için de size çok teşekkür ederim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.