- 308 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşamı Seyrederken
Bugün, yaşamı seyrederken aklıma takılan takıntılı düşüncelerle not ettiğim cümleler …
Irmağı gözlemlemek hep gözlerimi terletir
Acıdır bu, gelir ve ansızın yüreğime yerleşir
Çıkarmak imkansızdır onu ruhumdan
Ruhum ki, acıdan yanmış bir ateştir.
Sana bahşedilmiş bir ömürü, benim yaşamam yüreğime vurulmuş acı bir prangadır. (03.04.2021)
xxxx
Yüreği kanayan insanlarla dost olun ve dost kalın. Onların sessizliğine eşlik edin, göreceksiniz ki orada çok derinlere gizlenmiş bir felsefe var. Bu insanlar tutarsız değildir, yaptıklarıyla yaşadıkları hep belli bir balans ayarlamasına uyan dengeler yaratan bir içselliğe ev sahipligi yapan ruhları mükemmel bir o kadar da mütevazidir. Her zaman prensipleri, ilkeleri, dengeleri düzenli ve ritmik bir tutarlılık gösteren sağlam bir karekterin de sahibidirler. (03.04.2021)
xxxx
Yürekleri yanmayanlar ve dağlanmayanlar acının hissini hiç bir zaman anlayamazlar. (03.04.2021)
xxxx
İnsan olmak tutarlılık ister. Tutarlı olmak bilginin mütevazilikle bir ruha hükmederek feodal kafaları değiştirmesidir.
Feodal toplumların yetiştirdiği aydınların çok azı tutarlıdır.
xxxx
Nehirlerin uzunluğu sana benzer ve bana hep seni hatırlatır.
Sevmeli insan çiçekleri
Çiçekler gösterir insana kendini
03.04.2021
Sevda Bakışlım
Sevda Bakışlım, sesin gelmeli dağlardan, ovalardan, uçan kuşlardan, esen rüzgardan, yağan yağmurdan, açan çiçekten, denizde ki dalgdan, çöldeki sıcak esen samdan!
Sevda Bakışlım, sesin gelmeli, kitaplardan, kalemlerden, bilimden, sevgiden, havadan, bulutlardan, damla damla dökülmeli yüreğime bu acıları silmek için. Sen geldikten sonra yeni bir bahar şenliği olmalı, çiçekler, böcekler, arılar, tarlalar tamamiyle sevgi yeşilliği büyütmeli yoksa bahar gelmez. Sen gelmezsen bahar da gelmez!
H. Hüseyin Arslan - 03.04.2021
Öğrenmek Fazilettir
Kimseden daha bilgili ve görgülü değilim, ama bilmediğim her şeyi öğrenmeye çalışıyorum! Hayatta öğrenmenin dışında bir alternatif de bulamadım ve de bulamıyorum!
H. Hüseyin Arslan - 10.04.2019
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.