- 304 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her fakire zaten cennet yok...Cennet Allahı hakkıyla ululayana...
Her fakire zaten cennet yok...Cennet Allahı hakkıyla ululayana...
Her fakire zaten cennet yok...Ey fakir bunu bil...
"Fakirler bir gün cennetin olmadığını öğrenirlerse,dünyayı idare edemeyiz"denilmiş...Atalarımız ne demiş çok mal haramsız olmaz...ve haramın da binası olmaz...Güneşe buz dağı dayanır mı...
Fakirleri cennetle avutanlar var mı var...ama her fakire cennet yok...çünkü Cennet Allahı hakkıyla ululayana...
İşte hadis...: "Hiç ölmeyecekmiş gibi dünyaya çalış, yarın ölecekmiş gibi de ahirete çalış."görevin belli...
Evet her fakire cennet yok...
İşte peygambere müjde...:Elbette Senin sonun, öncekinden çok daha hayırlı (olacak) dır."Duha/4) daha önceki yazılarımda cennetin anahtarı "La ilahe illallahtır"demiştim yani cennet imanın ödülü ama cennet de eşit derecelerde değil...ve işte o dereceleri de salih ameller şirksiz ameller belirleyecek...
Evet...şu da bilinse ,cemalüllahtan başka ödül isteyene ödül yok bu varlıkta...dünyayı ödül sansa da dünya cehennemle beraberdir...görülmeyen yanını da gör..çünkü bu varlıkta cemalüllahtan başka ödül yok...yani başka şeyi isteyene ödül yok...
Evet ha dünyayı istemişsin ha cenneti...cemalüllahtan gayrıyı ödül sanana ödül yok.cennette dünyada cemalüllah için sevilirse ödüldür...yani cemalüllahı istemeyenin hakkı cehennemdir...dünyayı da istese cenneti de istese farketmiyor...Dünya cehennemden bağımsız değil...
Ve bilmeyen şunu da bilse...inanmadığı cennette var cehennem de...İnanmamak cehennemi yok etmiyor...
Yüce kitap Kur’an KARUNDAN da bahseder...Keşke KARUN şimdiki halini dile gelse de anlatsa..."Fani olan bir şey "ödül olabilir mi.Dünya fani sadece BAKİ için sevilmeyi hak eder...Akıl böyle der insana...matematik de...1000xo = 0 .eder der.
İlk insan hz Adem peygamberdi ve yer yüzünün de halifesiydi...ama nesli asilerle dolu...bozguncularla dolu...zalimlerle dolu...cihadsız din ahir zamanda da halifeliği üstünlüğü bozgunculara kaptırdı...ama kışı bahara çeviren Allah var...geceyi gündüze tebdil eder o Allah ...yani dünya gör nelere gebe...Malikül mülk olan O .Hikmeti gereği dünya üstünlüğünü müşrike belirli bir zaman için verir...Bu mü’mine bir şey kaybettirmez...Hz Yusufu kardeşleri kuyuya attılar ama bir zaman sonra buyday dilenmek için ona geldiler...Kaybeden Yusufun kardeşleri oldu bu dünyada da ahirette de...Gerçek mü’min kaybeden olmadı hiç ve olmaz da ama Cihadsız din üretenler dünyada da ahirette de zelil olur...
Bilmeyen şunu bilseydi...Bence şöyle demeliydi cihadsız din üretenler secdeden kıyama bir gün kalkarlarsa dünyayı idare edemeyiz...
Ve fakir de zengin de şunu bilsin....Her zengine ...Her fakire zaten cennet yok...cihadsız mü’mine cennet yok çünkü...cihad hem enesiyle hem eneciyle...kavgadır...yani şirkle kavgadır.Şirkle kavga et....çünkü kendindeki ve dışında ki şirkle kavga Allahı ululamaktır değilse elde tesbih...boncuk saymak Allahı ululamak değildir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.