- 268 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ÖMRÜMÜZ'DEN ÖMÜR ÇALANLAR
İyilik yap denize at derler. Evet iyilik yapıp denize atmak gerekir.
Ben hiçbir zaman yaptığım bir iyiliği kimsenin yüzene vurmadım, elbette herkes yaptığı iyiliğin mükafatını görecek ve yaptığı kötülüğün cezasını çekecektir ya bu dünyada yada öbür dünyada...
Ben hep karşımdakini kendim gibi gördüm. Sevdim, saydım, hürmet gösterdim şu yalan dünyada yaratılanı sevdim yaratan’dan ötürü...
Kimseyi yarı yolda bırakmadım, yaptığım bir iyiliğin karşılığını hiç beklemedim. sadece tek beklentim bana nankör olmamalırı ve ihanet etmemeleriydi..
Ama ihanetin de nankörlüğünde daniskasını gördüm.
’’Aldanma insanların samimiyetine ! Menfaatleri gelir her şeyden önce... Vaad etmeseydi Allah cenneti; O’na bile etmezlerdi secde... Mehmet Akif Ersoy
sözleri de bunun bir örneğidir. onun için ömrünüzü çalanlardan uzak durun, sizi bir eşya gibi, bir araç gibi kullanmak isteyenleri fırsat vermeyin inandığınız sevdiğiniz en yakınınız, arkadaş bildiğiniz bile size ihanet edebiliyor. ama tabi bu bir karakter meselesidir kimileri karatersiz haindir kimileri de sizi siz olduğu için sever ve her ne olursa olsun yanınızda olur. Ve sizi menfaatsiz seven her zaman yanınızda olan ömrünüze ömür katan bir eşiniz bir dostunuz varsa onu hiç üzmeyin yalnız bırakmayın.
Hz Ali ( R.A) bu hadisini de aklınızda bulunsun...
Hasetçinin huzuru, çabuk darılanın dostluğu, yalancının ise yiğitliği olmaz. Hz. Ali (R.A.)
YORUMLAR
"Hasetçinin huzuru, çabuk darılanın dostluğu, yalancının ise yiğitliği olmaz. Hz. Ali (R.A.)"
Değerli üstadım, bu son sözünüz zaten her şeyi çok mükemmel izah etmiş. Yazınızı büyük beğeni ile okudum. Elleriniz ve yüreğiniz asla dert görmesin. En içten saygılarımla.