- 351 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YUFKACI MUAMMER'İ DUYMAYAN KALDI MI?
Sen Neymişsin Yufkacı Muammer
Esra Erol’un programı toplumumuzdaki absürt olayları, ahlaksızlikta sınır tanımayanlari yansıtıyor. Bunlar normal kişilerin nefretine neden olan olaylardır.
Toplumumuzda neler olduğunu bilmek,belki bu tür olaylara mümkün olduğunca önlemler düşünülmesi yönünde resmi görevlileri harekete geçirmelidir. Yoksa bu tür haberler "şuyuu vukuundan beter" denilen tarzda kötülüklerin normal diye algılanmasına ve yayilmasina sebep olabilir.
Geçen hafta iki eltinin yanında çalıştıkları "yufkacı Muammer’e" kaçtıkları haberini bütün Türkiye öğrenmiştir. Esra hanım dedektif gibi kaçan eltileri bulmuş,konuşturmuş. Hamide Duman, kocasının aldığı telefonunun taksidini ödemediği için kaçtığını söylerken diğer elti ona yardım etmek icin kaçtığından bahsetmiş.
Ben haberi tesadüfen sosyal medyada gördüm. Bir vatandaş konuyu mizah malzemesi yapmış ve demiş ki :"Uykum kaçtı,yufkacı Muammer’edir herhalde" Bir başkası :" Mecnun, Ferhat, Kerem hepsini toplasan bir Muammer etmez!" diye yazmış.
İşimiz zor. Allah yardımcımız olsun.
Peygamber (as) "Kim bir kötülük görürse eliyle veya diliyle değiştirsin,ya da kalbiyle buğz etsin (onu çirkin görsün)" buyurmuş. Bizim gücümüz çirkin görmeye yetiyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.