- 298 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Geçim Zorlaştı
Biraz şiirle uğraşıyorum, biraz yazıyla uğraşıyorum; öyle vakit geçiyor işte. Tabi ki hayatım sadece bunlardan ibaret değil. Biraz da kedilerle uğraşıyorum; mamasını verip bakıyorum.
Geçim zorlaştı. Artık para kazanmak çok zor. Ama para harcamak çok kolay. Bir elbise söküğünü bile on tlden aşağıya dikmiyorlar. Her şey pahalandı. Ev kiraları da pahalandı; ev sahipleri dilinin döndüğüne veriyor. Ev sahipleri yüksek para alacağım diye seviniyor. Adam üç ay veriyor, üç ay da vermeden kaçıp gidiyor; yine aynı şeye geliyor. Hatta zarar bile ediyor. Çünkü ev bir süre boş kalıyor. Hırs yüzünden kazanacağım derken kaybediyor.
Aşı olayına gelelim. Türkiye’de aşıdan ölen var mı bilmiyorum ama diğer ülkelerde aşı olduktan sonra ölenlerin sayısı yükselmiş ve ölmeye de devam ediyormuş. Neymiş aşı olduktan sonra aşı olanlar korona virüse yakalanmış. Aşının yan etkisi var ondan dolayı hastalanıyor insanlar. Aşı diye piyasaya virüs sürülmediği ne malum. İnsanlara virüs enjekte edilmediği ne malum.
Hava zehirli kardeşim hava. Virüs var diyorsun maske takıyorsun. Havada virüs mü var ağzına virüs nerden girecek? Havada zehir var ondan dolayı maske takıyorsun.
Aşı maşı bana göre hikaye. Bol bol tuzlu ayran için. Ve her tarafı koklayın şu militanları yakalayalım.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.