- 837 Okunma
- 3 Yorum
- 4 Beğeni
Babalar ve kızları
Aile içinde zaman zaman sudan sebeplerden tartışmalar çıkabilir
Öfkemizi durduramadigimiz zamanlarda ise çok büyük felaketler le sonuçlanan kayıplarda verebiliriz.
Anne babasının baskıcı eğitimine karşı evden kopan ve uyuşturucu batağına saplanan
Genç bireyleri biraz konuşalım mı?
Asya henüz 14,yasında idi boylu poslu güzeller güzeli bir genç kız ellerine kemani aldımı kulaklarda pas mas kalmazdı. Öyle yetenekli bir cocuktuki birileri elinden tutsaydı iyi bir müzisyen şarkıcı veya besteci olabilecekti.
Asya nin babası okumuş tahsilli,ve siyaseten anlayan kitap kurdu bir adamdı.
Asya henüz çok genç olduğu için baba kız arasında çok büyük tartışmalar çıkabiliyordu asya kötü bir arkadaş gurubunun en güzel üyesiydi malasef...
Malesef diyorum bu güzellik asya nin hayatının sonu olacaktı.
Asya güzel sanatlar fakültesini kazandı iyi bir derece ile herşey güzel olacaktı bir kariyeri olacaktı güzel başlayan okul yılları Asya nin sigaraya bağımlılığı ile başladı..gizli gizli kaçak göcek sigara içmeler ve bir gün babasına yakalanması ile Asya nin çok kötü bir şekilde dayak yemesi Asya nin dayaktan korkmayan ve babasına nefret duyan bir kişiliğe dönüştü.
Asya artık babasından nefret ediyordu babasi her gün aynı saatlerde alkol alıyordu ve bağımlı hale gelmişti..babasi içmediği zamanlarda huysuz ama alkol aldığı zamanlarda gayet mutlu bir insan gibi davranıyordu bu yüzden aile onun her gün içki içmesine destek oluyordu. Asya mutluluğu alkol zannederek bir yudum alkol aldı bir yudum daha derken asya artık alkolü bir mutluluk ,sorunlarından kaçış olarak görmeye başladı.
Henüz 17sinde bu genç kız babasına duyduğu gizli sevgiyi saklanmış duygularının farkında olmadan babasına benzemeye başladı.
Asya okulda yeni arkadaş çevresi bulmuştu ama en son darbede bu arkadaş çevresi yüzünden olacaktı.
Sesi güzel olan asya barlarda minik konserler vermeye başladı manken gibi bir güzellik heba olma adımlarına yavaş yavaş tırmanıyordu ve kimse ona gitme düşersin diyemiyordu.
Asya her gün birileriyle kavga ediyor okuldan kaçıyor,
Babasından her gün dayak yiyordu.
Asya evden kaçar bir gün ve bir telefonla aile sarsılır
baba ben ölüyorum yetişin diyen bir ses..
Eyvah Eyvahlar olsun Rabbim kimseyi bu acıyı yaşatmasin
Asya uyusturuya başlamış ve bir yilldir kullanıyormuş evden çaldığı eşyalarla babasının cebinden aşırdığı paralar,akrabalarından aldığı paralar ile kendi sonunu hazırlamış asya
Evet o güzel kız ölüm vuruşunu yapmış ve canına kıymıştı.
Anne ve babası onu hastaneye yatırdılar .tedavi oldu ama tedaviye cevap vermedi evde zincirlediler olmadı. Kapıları kilitlediler ama fayda etmedi..artık o batagin içine düşmüştü bir kere, asya yi artk serbest bıraktılar babasının çayına ilaç katip babasını öldürmek istemişti annesinin evde neyi var neyi yok artık gitmişti..
Ne evler ne dükkanlar nede o koskoca servet bir genç kizin hayatini kurtaramadı..
Yani dostlar aile çok önemli babalar kızlarını çok sevsinler ki kızlar bir başkasının kucaginda sevgi aramasın..
Sevgi gösteremiyorsanız çocuğunuzun alnından bir öpücük kondurun ve sırtını sıvazlayın lütfen ....baska hayatlarin baska asyalarin helâk olmamasi için öfkemizi evlatlarımız üzerinde dindirmeyelim bu gerçek bir hayat hikayesidir..
Sevgi ve selamlar....saygılar
Ayşe caniberk
Gümüş kalpler
YORUMLAR
Önemli bir konuyu önemli vurğularla işlemiş yazarımız
Aile bir toğlumun can damarıdır.
Kız erkek fark etmez.
Çocuklar yada gençler üzerinde gördğümüz
davranış bozuklarının ana kaynağı
Olumlu yada olumsuz yansımalar
ana baba odaklıdır hatayı kusu yada güzellik özellikleri
Ana Baba kendisinde aramalıdır.
Kaleminize yüreğinize sağlık.
Selam ve Dua ile.
Gümüş kalpler
Yazınız güzel olmuş anlamlı. Annede önemli ama erkek çocuk olsun davranışı değil mi annede yetişirtirirken olsun kızmamalı sık sık oda etkiliyebilir yani her iki taraf durumda önemli bence. Küçükken olsun yaş davranışlar anne baba olsun çok önemli etkisi kalıcı olabiliyor olumlu yada olumsuz olsun davranışın bence. Çok fazla kızmamak küçükken olsun örneğin.
Gümüş kalpler
Anneyi dinler babayı dinlemez kızlar annesini
Dinler fakat babalarını cok sever kardeşim erkek çocukları ezilerek büyür onlara çok sevgi vermek iyi olmaz . Hayatın onları pisirmesini beklemek gerekir..kızlar evde pişer erkek çocukları dışarıda erkek çocuk calisip büyüdüğünde evin reisi olmak zorundadır ..
Baharlar
Gümüş kalpler
Baharlar
Baharlar
İbret verici ve bir o kadar da insanı sonucu itibariyle ürperten ve insanî açıdan da üzen hüzün veren gerçek bir hikayeydi, paylaştığınız için teşekkürler.
Kimbilir aynı durumda ne çok sayıda aile ve çocuklar vardır ne kadar üzüntü verici.
Burada en büyük pay aileye düşüyor ilişkilerin son derece sevecen ve dikkatli olması gerekiyor, sevgiyi dışarda arayanların sonucu hüsrana uğramak oluyor.
Allah esirgesin inşallah her aile de üzerine düşeni en iyi bir şekilde yapmaya çalışmalı.
Bu kıymetli yazınız için kutluyorum tebrikler.
Sonsuz selâm ve saygılarımla..
Gümüş kalpler
Sevgi ve saygılar hocam