- 328 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Allahla savaşma der Kur'an....Ah casuslardan öğrendik İslamı
Allahla savaşma der Kur’an....Ah casuslardan öğrendik İslamı
Allahla savaşma der Kur’an....Mal makam silahdır Allaha değil Allah düşmanlarına çevir der ..
Malı makamı sahiplenme sadece cihad için sahiplen...meşru olduğu kadar sahiplen .Karun gösteriş yaptı der KUR’AN...Karunun zenginliğini değil niyetini kınar...Malı sevmekten ...parayı sevmekten kastettiğin şey ne mi olmalı....Kendini emanetçi gör...mücahide mal lazım makam lazım...de.Niyetin rıza olsun...Allahla savaşma der Kur’an....Malikül mülk olan tek Allahtır...de.
Benim dememek şartıyla dünyayı kazan bütün makamlar senin olsun...KABİL benim dedi çevirdiği bahçeye ve evleneceği kıza...ve kurbanı rededildi..."Senin verdiğinden verdim" demedikçe verdiğin salih amel olmaz.Çömert verdiğim benim değildi zaten demeyi de bilmeli yani halife olmalı...ben olmamalı o olmalı onun adına cömertliği...övünmek niyetli cömertlik azgınlıktır asiliktir Kur’ana göre...çünkü mü’minle müşrik arasında tek fark vardır NİYET...Niyet bozulunca bozgunccu olursun asi olursun...ilah olursun...şirk bu Hicret bile kadın içinse ...ceza gerektirir...Kadını put yaptı o...
Hiç bir varlık şirke düşmez ama aklı cüz’i iradesi yani niyeti olanlar hariç Niyeti onu şirke düşürür.Niyetin HALİFELİKSE amacın halifelikse salihsin çünkü halife olman için verildi o akıl ve irade sana....Her bozguncu müşriktir enesini ilahlaştırmıştır...Allahın yasakladığı işi hz Adem de yaptı ama tevbe etti...Ben ilah değilim demeyen günahkar.sen beni cezalandıracak güçtesin demeyen günahkar müşriktir...Kilise Allah İSAYI da cezalandıracak güçtedir dese şirk yok olur...Allahı cezaya muktedir gör...Ne kadar güçlü olursam da sen beni cezalandırmaktan aciz kalmazsın...de
Halifelikten kaçan cihaddan kaçan da günahkardır...günahını erdem görüyorsa kafirdir..."Parayı köpeğin önüne atsan yemiyor..."diyen kafir olur.çünkü nimeti küçümsüyor...Halifelik için verildi bu para demeli ve sevinmeli...evladı olunca da makama kavuşunca da sevinmeli...mücahidliğini götermeli halifeliğini göstermeli imtihanını başarmalı..."malın var mı derdin var demeye hakkın yok..."asker kaçaklığı olur bu.asilik olur...Bir makam ateşten gömlekse giy halifesisisn Allahın çünkü...giymezsen cehennemi giydirirler...ahirette ve dünyada da zillet gömleğini giydirirler...
Allahla savaşma der Kur’an....mal makam elde etme demez....SAHİPLENME der.malla makamla Allaha savaş açanlardan olma der...mal makam kazan der ve hatta kazanmazsan asisisin der...
Mal makam elde etmedin...Asisin...halifelik ve mücahidlikten kaçtın...Allahla savaşanlarla savaşmadın...mülkü ve malikliği Allahla savaşanlara kaptırdın...asker kaçağısın...Kabe muhafızlarının filleri olmalı der Kur’an .Ebrehenin fillerinden daha güçlü filleri olmalı...Vatan ezan diyenlerin vatanı kutsal bilenlerin filleri olmalı...Halifeliğe soyunanların filleri olmalı...
Allahla savaşma der Kur’an....ve de Allahla savaşanla savaş...der...Halifem ol der Allah cennet istiyorsan benden...halifem olmazsan cehennem sana...Casuslardan öğrenirsen İSLAMI Hasır sever olursun...mala makama düşman ederler seni...ve de her hasır severin asker kaçağının yeri ahirette cehennemdir.Dünyada ise zillet....
Malınla makamınla Allaha savaş açma der Kur’an....mal makam çirkin ve cife ...demez.Mal makam silahdır Allaha değil Allah düşmanlarına çevir der ...KUR’AN...ve de hadis...mezhep ve tarikat...ah casuslardan öğrendin İslamı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.