- 1017 Okunma
- 9 Yorum
- 6 Beğeni
İLK ŞİİR KİTABIM ÇIKTI
Kitabın adı: "ÖMÜRLÜK ŞİİRLER"
Birinci Hamur beyaz kağıda basılı,
224 sayfa, 144 şiir.
Kültür Bakanlığı müsaadeli.
ISBN numaralı,
Bandrollü.
Fiyatı =...
İletişim:
E-mail: [email protected]
Şiirlerimde; gösterişe, yapmacıklığa,
sahte gülüş ve duruşlara hiç yer vermedim.
Yalın bir dil kullanmaya özen gösterdim.
Süslü söz oyunlarına girmeden, lafı eveleyip gevelemeden, söylemek istediklerimi açık seçik söyledim.
Coşkularımı, acılarımı, özlemlerimi, hayallerimi, umutlarımı, yalnızlığımı içimden geldiği gibi yazdım.
İçinde yaşadığım çevreyi, doğal ve tarihi güzellikleri, kentsel ve kırsal yaşamdaki
gözlemlerimi dile getirdim.
Bir eğitimci olarak duygu ve düşüncelerimi belirtirken eğitici, öğretici
olmaya çalıştım.
Bazen bir kişiyi, bir toplumu ya da bir düşünceyi yerdim, bazen bir takım tarihsel olayları ve şahsiyetleri kendime özgü şiir diliyle tanıttım.
Yaşadıklarımla birlikte zihnimdeki dünyamı gerçek dünyaya aktarmaya çalıştığım için şiirlerim bireyseldir, bana özgüdür.
"Ömürlük Şiirler" adıyla yayımladığım bu kitabımı severek okuyacağınız ümidi ile sağlıklı günler diliyorum, şen ve esen kalın. Saygılarımla...
Ömürlü Aksoy Didim/Aydın
YORUMLAR
Ömürlü Aksoy
Şiirlerimi derli toplu bir arada toplayıp, gönül dostlarımla paylaşmak amacıyla yayınladım.
Adres yazarsanız bir adet hediye etmek isterim.
Selam ve saygı ile esenlikler dilerim...
mirim
Ömürlü Aksoy
Şiirlerimi derli toplu bir arada toplamış oldum.
Adres yazarsanız hediye etmek isterim.
Selam ve saygı ile esenlikler dilerim...
Ömürlü Aksoy
Şiirlerimi derli toplu bir arada toplamış oldum.
Adres yazarsanız hediye etmek isterim.
Selam ve saygı ile esenlikler dilerim...
Hayırlı uğurlu olsun üstadım, kıymetli gönüldaşım.
Bol satışlar dilerim.
Daha nice nice kitaplara inşallah.
Selam ve saygı bıraktım buraya.
Ömürlü Aksoy
Aslında ben şiir kitabını satmak niyetiyle değil, şiirlerimi derli toplu bir arada toplamak ve dostlarıma, arkadaşlarıma, gönüldaşlarıma ulaştırmak amacıyla bastırdım.
"Ömürlük Şiirler" Kitabımdan sonra "Ömür Defterimden" isimli ikinci şiir kitabımı çıkardım. Birinci kitabımda 144 şiir, ikinci kitabımda 74 şiir var.
Özelden adresini yazarsan kitaplarımdan birer adet hediye etmek isterim Üsdadım.
Telefonum. 0505 676 74 76
WhatsApp marifetiyle de adresini ulaşabilirsin.
Selam ve saygı ile esenlikler diliyorum...
Hayırlı, uğurlu olsun. İnsanın bir hayalinin gerçekleşmesi ne güzel. Başarılarınızın devamını dilerim. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam...