- 219 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Niyetinedir ödül...Hasırına değil...
Niyetinedir ödül...
Niyetinedir ödül...Rıza olsun niyetin...secde olsun niyatin...
Geri fitese de taksan ileri fitese de taksan aynı işi yaparsın aynı yerlerden geçersin...çünkü dünya yuvarlak ama niyetinedir ödül...yani cennet.
Hicret ettin ama niyetinedir ödül.Adl sıfatının bir etkisi de bu niyet çok önemli...
Başarısızlık başarma yolunu öğretiyor.Müşrikin halinden fark koyarsak mü’min oluyoruz.Anla zıtlar elzem ama eşit değil ve ödülü de...
Mü’minle müşrikin farkı tektir...NİYET...namaz farkı değil mi...Niyeti ne.Para kazanır ikisi de yer içer niyet farklı secde için mi ...asilik için mi...
Allahı razı etmek için mal kazanır mısın...tasadduk için yani...Sahabede"Köle"azadı için tasadduk etme yarışı vardı..savaş hazırlığı için de.işte secdeli para bu.Niyet parayı da parayı da sevimli kılar..."dünya cife"dersen muttekisin zamanımızda şimdikilerin takvası takva değil..cife...ah aha cihad için bile olsa mal kazanma diyor zamanımızın muttekileri...Bunlara mutteki diyenler de sapık olur...FARK niyette olmalı...müşrik kadar sev sarayı köşkü...
Evet...Niyetinedir ödül...Rıza olsun niyetin...secde olsun niyatin...Razı olacaksa Allah hasırda uyuruz...ama" dünya müşrikin ahiret bizim olsun"dediysen en mutteki sensin...zamanımız din algısında...Kaç ayete aykırı bu algı bir bilseniz...ve mantığı da yok...Dünyayı müşrike verirsen şirkin dünyevi cezasını ebabiller mi verecek...Neden rıza bundadır iddiasındasın...
"Allahın rızası hasırda yatmakta değil..."elektriği bir mü’min bulsaydı...kaç kişi imrenecekti dinimize..."hedefiniz hasır olmuş "hele bu zamanda...çağrımıza en büyük engel bu din algısı...yenikken ezan sesi çan sesine...parayı çok sevmelisin üstünlük tek niyettedir...ne niyetle yatıyorsun hasırda...ama Allah ben kahharım "demiş.yani kahrıma hadim ol...yani ırkını putlaştıranla cihad et...parasını enesine kullananla cihad et..."adam çalışmış kazanmış ...diyoruz...ama yaratan Allah...Zekatını versin...değilse zalimsin dedin mi...Zıtlar kavga eder...sen kavga etmediklerinle barışıksın...zekatını sen de vermiyorsun...hz Ebu zer gıfariden de mi fakirsin.Senin fakirlere acıman yok."Fakirler zekat vermez diyip kapıyı kapatıyorsun...Mü’min kardeşini enene tercih ettin mi hiç...
Evet...üstünlük tek niyettedir...hasırda niçin yattın soracak Allah...Her şeyini cihad için harcadın da mecbur mu kaldın hasırda yatmaya...Her şeyini cihad için harcamıştı efendimiz...hatta hz Haticenin malını da harcamıştı cihad için evet...sırası var hasırda yatmanın
Üstünlüğü hasırda aramayı bırakın...Üstünlük tek niyettedir...Takva denilen şey niyettedir...hasırda değil...aklı kovdun dinden mantığı kovdun...bunu da bırakalım...artık.para kazansan fakirler için yetimler için...kötü mü o para kazanmak...ama cumayı terk edersen para uğruna bu yanlış...ve" Para insanı bozar .."demeyi de bırakın artık.Para insan olmayanı bozar...
Üstünlüğü hasırda arama..Üstünlük tek niyettedir...Niyetin secde olsun rıza olsun...
Ahirrete hazırlık denilince benim aklıma "irşad görevi"...geliyor...ilk.senin aklına neden namaz geliyor...tehlike yok...diye mi ...Kimse neden namaz kılıyorsun demez...çünkü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.