- 272 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Evet...binlerce gönülde mü'mine sevgi olacaktı
Evet...binlerce gönülde mü’mine sevgi olacaktı
Herkese müşrik dedin ya sen müşrik değil misin.elektriği bir mü’min bulsaydı...binlerce gönülde mü’mine sevgi olacaktı
Kalple tasdik nedir esmaya hadimliğe razılık Herkese müşrik dedin ya sen müşrik değil misin.Hangi esmaya hadimsin.El Galib ismine hadimlikte müşrikten ileri de olmalıydın...
Herkese müşrik dedin ya sen müşrik değil misin.
Eğer müşrik değilsen kabul olacak tevben hani...Esmaya hadimlik için var edildik...Allaha şahitsek peygamberin rasüllüğüne şahitsek...esmalara hadimlikte en ileride olmamız gerekmez miydi...ama sen sadece nafilelere sarılmakta en ileridesin...Kabul olmuş tevben yoksa nafileler buza yazılan yazı hükmündedir...Ya kuluk ya tevbe terazide diğerlerinin hükmü yok...esmaya sarıl veya sarılmadım diye göz yaşı dök...Nafileler cennetin anahtarı değil...anahtara yağ hükmünde yani önce anahtarın olsun...
Herkese müşrik dedin ya sen müşrik değil misin.
Evet...mü’min ilerde olmaz mı...Allah diyen bu varlıkta ileride olmaz mı...Allaha aşk esmaya hadimliğe aşktır...gerisi laf...hangi esmaya hadimlikte ilerdesin mesela hz Ömer adl sıfatına hadimlikte ilerideydi...Hz Osman tasadduk edenlerin önündeydi...Böyle sahabesi vardı efendimizin...kadın ve çocuk ve ihtiyar mazlum durumunda bu günkü toplumumuzda...hayvanla zulme uğruyor...ezen ezene...mazlumun sesi kısılmış yine..yani son iki asırdır onun ümmeti her esmada müşrik dediklerinden bile geride...mesela elektriği bir mü’min bulsaydı...binlerce gönülde mü’mine sevgi olacaktı...İçi boş çekirdek toprağa ekilince belli olur...mezarda ben müslümanım"deseler bile sorguya takılacak bir çoğu ve çok mü’minim diyenin...ayağı eli günahlarına şahit olacak...o günler de gelecek...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.