İYİ Kİ SEVMİŞİM İYİ Kİ VARSIN...
İyi ki varsın,iyi ki seni delice sevmişim iyi ki vazgeçilmezim oldun ve seninle dolu dolu yaşamışım.herkese nasip olmayan bir insan tarafından sevilmek bana gurur veriyor,beni bulutların üzerinde gezdiriyor.Seninle tanışalı 8. senem en acı ve en güzel anları beraber yaşadık.İşin ilginç yanı kötü anlarımızda dahi beraber olduk birlikte paylaştık gün geldi hıçkıra hıçkıra ağladık gözyaşı döktük gün geldi kahkaha ve mutluluktan kanat takıp gökyüzünde gezindik.O güzel harika yüreğine girebilmek için verdiğim her uğraşa çektiğim her üzüntüye döktğüm her damla gözyaşına asla acımadım üzülmedim pişmanlık duymadım,seni derinden sevmenin yüceliğini biliyorum ondan olacak ki delice sırılsıklam aşığım seviyorum.....seviyorum...SEVİYORUM....
İlk seni gördüğüm anı her saniyesi ile hatırlıyorum,o tertemiz yüreğinde ki güzelliğin harika gülüşünle gözlerinle bütünleştikten sonra yüzüne yansımasıyla etrafına yaydığın o mükemmel sevecenlik dolu çocukça bakışın,üzerinde ki mükemmel elbisenin senin tarafından taşınıp vermiş olduğu şıklıkla güzel fiziğinin etrafı nasıl da büyülediğini unutmak ikmasızlığını bir kez daha düşünüyor ve o günkü heyecanımdan en az 15 gün kadar rüyada gezdiğimi şuan da bile ellerimin ve ayaklarımın o heyecanla yüreğimin yerinden çıkacakmış gibi bir duygu içerisinde olmasının sebebidir bir tanem......
Senin tarafından sevilmek bir şereftir,senin tarafından sevilmek bir onurdur,senin tarafından sevilmek bir erkeğe verilecek en büyük mükafattır,gururdur,güçtür,herkese nasip olmayan bir allah vergisidir.Ömürdür,sağlıktır,hazdır.Harika bir koku,gökkuşağın da mükemmel bir renk,alınan bir nefestir içilen can suyudur......
İyi ki varsın ne mutlu ki bana benim aşkımsın,sevdiğimsin en önemlisi de sevenimsin,herşeyimsin.Seni sevmek bir zevk.Seni sevmek bir güzellik temaşası,seni sevmek bir çiçek bahçesi gibi rengarenk çiçeklerle süslü bir yaşam kaynağıdır.Seni sevmek okyanusların en derin noktasında saklı güzellik harikası gibidir.Seni sevmek doğanın uçsuz bucaksız ulaşılması imkansız asla bitmeyecek bir sevgi yoludur...Seni sevmek allah tarafından yüreğime verilen bir sevgi zenginliğidir.....Seni sevmek allahın bana verdiği bir şanstır......İyi ki sana tapmışım iyi ki varsın yüreğimin çiçeği.....İyi ki doğmuşsun dünya tatlısı aşkım....Doğum günün kutlu olsun.....Doğum günün kutlu olsun taptığım KADIN GİBİ KADIN.......SENİ DELİ GİBİ SEVİYORUM.... 07-03-2012 saat 21.25…. N.ÇELİK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.