- 255 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Armudun İyisini Ayılar Yer
Ayılar tüm yırtıcılarından farklı olarak etçiliğinin yanında otçudurlar. Bulabilirse ayvayı da yer armudun iyisini de. Daha ilerisi bal da yer polen de. Karada da avlanır, suda havada da. Kutupta buzulda da yaşar, ormanda meşelikler arasında da.
...................................................................
Ayıdan kasıt insanın ayımsı olanları. Yırtıcı, kaba saba, vahşi olanları. Kavgadan kaçınmayanları. Cüssece ayıyı andıranları.
Nezaketten habersiz olanları. Sofraya saldıranları. On numara kep giyenleri. Baddal beden olanları. Kepten ve bedenden kasıt; fizikselden yani posttan öte tarif edilen ölçekte ruhu, davranışı ve düşüncesinde incelik ve zerafet bulunmayanları.
......................................................................
Bu tipler her şeyin iyisine konarlar. En gözdesini elde ederler. Üstüne üstlük tercih edilirler. Peşinden gidilirler. Arkasından sürüklerler. Her nedense, bilinmez, anlam verilmez sebeple.
......................................................................
Sizin bizim hiç kıymetimiz ehemmiyetimiz olmaz ancak bunlar el üzerinde tutulurlar.
Ayrı bir değer görürler. Kimi zaman nazlanır geri çekilirler. Kendilerini daha ehemmiyetliler arasına sokarlar. Her daim aynı tabiatı sergilerler.
Kemal SEYFİ
11.03.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.