- 297 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Öküz Öldü Ortaklık Bozuldu
Otaklığın müsebibi öküz. Öküz ölürse elbette ortaklık bozulur. Çünkü ortada bölüşecek paylaşılacak bir şey kalmaz.
Böylelikle ortaklığın nedeni ortadan kalkar. Herkes kendi yoluna bakar. Yeni ve farklı bir istikamet tayin eder.
..........................................................................
İşlerimiz kimi zaman birliktelikler ve ortaklıklar üzerinden yürür. İnsanları bir araya getiren elbirliği ile yapılması gereken iştir, sonuçlandığında ise bunun getirisidir. Bizler kazanç odaklı varlıklarız. Kazançta birlikte oluruz ama kayıpta hemen ayrışır, farklı yollara saparız.
..........................................................................
Bu insanımızın meseleye nasıl baktığının, hayatı nasıl anladığının bir göstergesidir aynı zamanda. Oysa farklı bakılabilse, birlliktelikler uzun süreli olabilse, mevzu sırf bu yönlü düşünülmese.
.......................................................................
Ortaklığın nedeni ne olursa olsun, hemen bir bozulma ve dagılmadan ziyade, işi tekrar nasıl ele alır, devamını nasıl sağlarız, ileriye nasıl taşırız ona bakmak gerekir. Kişisel olsun kurumsal olsun hep uzun süreçli müştereklikler sonuç vericidir, kalıcı kök salıcıdır, ilelebet yaşayıcıdır.
Kemal SEYFİ
10.03.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.