- 473 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kadının Adını Siz Koyun.. /Ve Yağmur Başladı
"Yıldızlı bir gece dansında konfetiler yağmaya başladığında kadının gözleri uzaklara uzanıyordu. İnsanlar O’nun ne kadar yalnız olduğunu bilmiyorlardı. O’nun yalnızlığına,insanlardan ne kadar da uzak yaşadığına bir kez daha tanıklık ederlerken ;içlerindeki duygu genellikle acımakla , üzülmek arasındaki buruk tatlı bir koku olup ,genizlerini yakıyordu.Bazen kendilerini O’nun yerine koyduklarında nefeslerinin tıkandığı, öksürüğe kapıldıkları da olurdu. Boğulacakmış gibi olduklarından derin derin nefes alıp, uzaklarda bıraktıklarını onlar da düşünürlet, gözleri denize dalar, sakinleşirlerdi.Belki başka ,belki de yine aynı zamanlarda; o kadına _gözleri uzaklara takılmış o yalnızlığın sessiz gülümsemesine_ bakarken yüzündeki aydınlığa vuran vakur gölgelerin ardına saklanmış o yüzde, öylesine büyük bir direnç ve öylesine büyük bir inanç görürlerdi ki; gördüklerine kendileri de inanamaz ,bir anlam veremezlerdi.Ters giden bir şey vardı, anlayamadıkları, anlamlandıramadıkları bir şey.. Öte yandan O olmamak ,O’nun gibi olmamak uzaktan uzağa konforlu ve güvende hissettiriyordu kendilerini ...Yüreklerinin bir tarafına tıktıkları gizli kabuslar,sırlar o kadını gördüklerinde saklanıyor ve acıları dalgalarla birlikte, med_cezire tutulmuş denizler gibi kalplerinin yosun tutmuş kayalıklarımns çarpıyordu.
Ve aniden yağmur başladı ...
Bir gün,bir yağmurla başladı ....
8 Mart 2017_8 Mart 2021
YORUMLAR
Yüreğin dert görmesin sayfanızda çok güzel bir eser asılı zevkle okudum anlamlı duygusal ve emeğin hakkını veren bir eser olmuş sayfanızda nice böyle güzel eserler okumak dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Tüm dünya kadınlarının kadınlar gününü canı gönülden kutlarım kadınlarında bir birey olduğunu erkeklerle eşit ve aynı haklara sahip olduklarını unutmayalım ve İstanbul sözleşmesine sıkı sıkıya sarılalım kadına şiddete dur diyelim