- 466 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
DOLMUŞÇU SEFER KIRMIZI ÇİZGİMİZDİR
Her insanın hayatında en az bir tane dolmuşçu Sefer ve Zahide gibi bir arkadaşı olmalı ki insan nasıl severmiş herkes öğrensin.
Bence bu sevgi okullarda ders olarak okutulmalı ki
bu Z kuşağı magazin kuşağından, ünlülerden değil de dolmuşcu Sefer’den öğrenmeli edep ile sevmeyi, Zahide’den öğrenmeli namusuna ve kendine kötü söz söyletmeden sevilmeyi. Tabiki de Mustafa amcayla Hatice’sini de unutmayıp izletmek lazım.
Sanırım leyla ile mecnunlar ferhat ile şirinler geçmişte kaldı, milenyum çağında maneviyatını kaybetti. Yanlış anlaşılmasın, bu değerlerimizde bir sıkıntı yok, bizim sevdamız ne leyla ne mecnun böyle sevmedi diyen şarkılarda kaldı.
Bence Sefer ve Zahide gibi Mustafa amcayla Hatice gibi güzel sevenlerle, aşkın kıymetini bilenlerle aşkı, sevdayı yeniden güncellemek lazım.Günceleyelim ki insanlar evlatlarına, köpeğine, kuşuna aşkım demesin. Bu kelime bu kadar hoyratça her yerde kullanılmasın. Sevdam, aşkım kelimesinin bir kutsallığı olmalı, maneviyatından özünden kopartılmamalı.
Kıyıda köşede aşka sevdaya değer veren birileri kaldıysa selam olsun.
YORUMLAR
hafta da iki gün iki diziyi izlemek tv açıyorum
bir Ali Vefanın dizisi diğeri de Zahide ile Seferin dizisi..
yazınızın başlığını görünce kendim sayfanızda buldum ve
tanıdık bir hikaye tanıdık yüzler, mutlu oldum desem...
Anlatıklarınıza ve selamınıza katılmamak mümkün değil...
beğeni ve saygılarımla
Vuslat06
Kalın sağlıcakla.
Başlık çok hoşuma gitti, gülümsetti:)
Keşke Sefer ile Zahide’nin sizi hayran bırakan aşkını biraz anlatsaydınız.
Keyifle okudum, hikayeleri merak etsem de.
Sevgilerimle...
Vuslat06
Sefer ile Zahide'nin dizisi gönül dağını okadar çok izleyen varki tekrar anlatarak yazıyı uzatmak istemedim.siz Mustafa amca ve Haticenin videosunu youTube,de izlemedi iseniz tavsiye ederim.
Hoşça ve sevgiyle kalın.