- 218 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytan,Yaptığın insana düşmanlık ama Allaha kulluk..
Aşık olunmayı hak eden var... Şeytan bu aşkın neresinde...Hadim olunmayı hak eden var...
Şeytan sen bu aşkın neresindesin..Şeytan cehenneme bile razı olmuşsun ne kadar da aşıksın kulluğa...esmaya...Hata yaptırıyorsun...hata olmasa Kahır anlamsız olurdu.Kahır olmasa Fanilik olmazdı ve BAKİ bilinmezdi...Şeytan "ya Baki zikrine" ne aşıksın emsalin yok...
Şeytan keşke ben insan da ya TEVVAB sıfatına aşık olsam...hadim olsam...Matematik de artı eksiyi yok eder...Birbirimizi sıfırlasak ve sadece O kalsa...
Hata ettir bana...Bana hata işletmeseydin şeytan ben" Tanrıcık "sanmaya devam edecektim kendimi...sınırsız ilim sanacaktım ilmimi...İlmi sınırsız olan hata yapmaz ki...Eksiğim... "İlah değilim"... diyor her halim...Düşmanlığın bile haddimi bildirmektir...Bana düşman ol...Allaha kul...Bana düşmanlığa aşıksın...ama ben sınırlı ilme düşman olma görevimi yapamadım...Görevime hadim olamadım ...aşık olamadım görevime...Hiçim ilmim hiç...demeye aşık olamadım...esmadan azdır payım demeye aşık olamadım...
Şeytan düşmanlığında bile dostluk var senin...Hata üstüne hata ettir bana...ama Tevbeme sakın engel olma düşman olmayayım sana...İşte anlaştık...Yaratılan koalisyon oluşturur...İkili olduk şimdi...Kol kola olduk şimdi...Kurtla kuzu dost olmaz derlr ama Tevbeme engel olmadıkça ilmimin sınırsız ilme kapı açmasına engel olmadıkça bu dostluğumuz bu koalisyon devam edecek...benden söz sana...
Yukarıda ki tefekkürümün ışığında tefsir edeli mi şimdi Şeytanla ilgili ayetleri...okurlarım...dostlarım.Hz İbrahim taşlar mıydı şeytanı tembellik vermeseydi...ama o hem tembelliğimize yani aşksızlığımıza sebeb hem aşkımıza...
Hz Eyyub olmamız içindi hastalık ama sınırlı ilmimiz engel oldu anlamamıza...Hastalık olmasaydı "Ya ŞAFİ dermiydik Şafiye hadim olur muyduk...
Hz İbrahim ateşe razı oldu da Şeytan cehenneme razı olmadı mı aşkından... Aşkda yarış var yaradılanda...İlim atına bin ve kazan bu yarışı bu imtihanı...Aşık olunmayı hak eden var...Çelmelerle engellensen de koş...düşe kalka koş...binkere tevbeni bozsan da koş...
Koş koşuda yaratılanlar...Aşıklar yaratılanlar...Aşık olunmayı hak eden var...
Koş koşuda yaratılanlar... Hz Eyyub olmamız içindi hastalık yani kamçı...
Koş koşuda yaratılanlar...Hz İbrahim ateşe razı oldu da Şeytan cehenneme...Koş koşuda yaratılanlar...İmrensin yaratılanlar...sende ki aşka...ve Şeytan kıskansın bu aşk kıskanılacak kadar kıymetli çünkü...
Evet...aşk kıskanılacak kadar kıymetli ...Bu varlıkda sadece "Aşk düşmanda eden dostta eden..".yaratılanı birbirine...
Evet "canına susa bu aşk için...malını saç savur bu aşk için...Tahtından kaç bu aşk için...Hicretin de savaşında olsun sadece bu aşk için...Savaş bile kıymetli bu aşk için olunca...Melekler dün "Kan döken varlık..."mı diyen melekler BEDİRDE katılmadı mı savaşa...Cennet hazzı var Bedirde...Peygamberler ümmet olmak istediler asker olmak istediler bedirde...Güvercinler yuva yaptı örümcekler ağ ördü sevr mağarasına..."Bedir hazzından pay için...
Evet "canına susa bu aşk için..."...Bedir için koş...Bediri yaşatmak için koş...
Evet...atını kamçıla...aileni terk et...Bediri yaşatmak için...Şeytan da vardı melekte mahşer yeriydi o Bedir...Hala "Allah bir..."diye haykırıyor o Bedir...
Kıyameti varlığın "Bedirin susması..."Baba oğula karşıydı...Budur Bedir ruhu...bu ruh ölürse varlığın varlığının ne anlamı var... Aşk ölürse yaratılanın varlığının ne anlamı kalır...
Aşk ölürse...ölsün varlığımız... "Allah bir..."diye haykırmak için var olduk....Aşıksız dünya ...İnsansız dünya gibidir...En büyük savaşın harab ettiği dünya bile ondan daha anlamsız olamaz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.