- 859 Okunma
- 10 Yorum
- 6 Beğeni
TUVALETTEN KORKAN ADAM
Adamın biri gece tuvalete gitmeye korkarmış. Onu karısı beklermiş her gittiğinde. Karısı bir gün bıkmış adamı her gece beklemekten, kocasını tuvalette bırakarak eve girmiş.
Not : O zamanlar evler avlulu ve tuvaletler bahçede imiş.
Adam bir seslenmiş iki seslenmiş karısı yok, gitmiş. Adam çıkmış ki kimse yok avluda o zaman adamın korkudan ödü kopmuş. Böyle olunca adam bir cesaretlenmiş ki hemen kümesten cebine yumurtaları doldurup başını alıp dağa gitmiş... bakmış ki bir kulübede ışık var şöyle içeri bir göz atmış içerisi devlerle dolu. Devlerde bu sırada kokuyu alıp : ’’ Ooo insan eti kokuyor burada’’ demişler. Adam korkusuz ya, hemen içeri dalmış... Onlarla konuşmaya başlamış ... devler ise : ’’ İnsanoğlu senin burada ne işin var ’’ demişler. Adam ise : ’’ Sizi şimdi bu taş gibi sıkar suyunuzu çıkarırım.’’ diye elindeki yumurtaları sıkıp duruyormuş. Devler korkmuşlar. ’’ Bu çok kuvvetli birisi bizi öldürür onu kandıralım bakalım ne yapacak.’’ Diye ona bir uzun halat verip : ’’ Bize dağdan odun getir.’’
Adam halatı alıp gitmiş, halat çok ağırmış adam zorla taşıyormuş. Halatı ağaçlara bağlamış, dağlara sarmış . Akşam olunca adam gelmemiş . Devler aralarında bulunan arkadaşları topal devi adama bakmaya göndermişler.
Topal dev dağa gelip bakmış ki adam ipi ağaçlara dağlara sarıp duruyor... dev mağaraya dönüp onlara : ’’ Bu adam dağı sarıp eve getirecek çok kuvvetli bu adam diye yine korkmuşlar.
’’ Biz buna yarın daha ağır bir iş verelim de ölsün ’’ demişler. Ertesi gün ’’ al sana kırk tane tuluk bunları su ile doldur da getir ’’ demişler. Adam tulukları alıp gitmiş onları üfürerek hava ile doldurmuş yalnız bir tanesine su doldurmuş. Tulukların hepsini oraya getirip su olanı içip diğerlerini de içer gibi yapmış. ’’ Of ben çok yoruldum bu yüzden bütün suları ben içtim.’’ Onlar da bütün suyu içti bu adam çok kuvvetli biz bunu evine gönderelim kurtulalım bundan ’’ demişler.
Ertesi gün topal devin sırtına adamı çıkarıp ’’ hadi bunu evine götür de kurtulalım’’ demişler.
Topal dev onu sırtına almış anti fıs anti fıs diye diye eve varmışlar. Dev öyle yorulmuş ki’’ biraz dinleneyimde giderim ’’demiş. O sırada evin küçük oğlu havada uçup duruyormuş tabii devin üflemesinden uçuyormuş çocuk.
Dev ise : ’’ bu çocuk niye böyle uçuyor ki’’ deyince onlar : ’’ bu çocuk bıçak arıyor seni kesecek ’’ demişler.
Dev durur mu arkasına bakmadan kaçmış oradan.
Evin babası da korkusuz bir adam olarak hep birlikte mutlu yaşamışlar.
NOT : Korkanlar için örnek bir hikaye.
Bu hikayeyi Berlin’de abimler de misafirdim... aşağı kata inmem gerekiyordu bir akşam, o sırada kar yağıyor ve rüzgarın ıslığı bana korku veriyordu, alt kata inmeye korkunca bana bu hikayeyi anlattılar.
O günün hatırası şimdi ağabeyim yok. O günlerin anısına...
YORUMLAR
:(
Gidenlerin anıları hiç bitmez, yüreğimizde bir ömür yaşarlar
Mekanı cennet olsun inşallah.
İnsan hatıraları ile yaşar.
Akşamları yalnız kalıp düşlere daldığında karşına gelip dikilir hatıralar
Hüzün basar, ağlarsın...
Yürek sesinin nicelerine sevgili Aygün
Sevgiler
Aygün Deniz
Tebessüm ettirdi, korkularını yenemeyen insan yavaş yavaş kaybeder ve bunu her şeyi kaybettikten sonra anlar ama artık geç kalmıştır. Bu yüzden yazınız her insanın her korkuyu yenebileceğini anlatan güzel çalışma olmuş Kutlarım.