- 594 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Aşı Olayı...
İnternetten edindiğim bilgiye göre korona virüs aşısı zorunlu olmayacakmış; bu iyi bir haber. Zira böyle olmasaydı bu işten kimlerin çıkarı var diye yazacaktım. Daha önce de kuş gribi ve domuz gribi çıktı. Bu virüslerin hiç birisine inanmadım bunu da hep belirttim, yine belirtiyorum.
Birde aşı olma yolunda ikna edici çabalar oluyor. Fazedelim ben aşı oldum; aşı olduktan sonra ölürsem sorumlu kişi bana yeniden can verebilecek mi? Böyle bir şey olmayacağına göre, sorumlu kişinin bana yeniden can veremeyeceğine göre aşı ol deme hakkı da yoktur.
Önlemler alınsın her yer açılsın. Şu hava kirliliği de bir an önce durdurulsun.
Benim kazancımın her kuruşu helaldir. Çalışıp kazanıyorum. Bu zor dönemde bile devlet bana nakit yardımı vermedi. Kredi çektim; faiziyle geriye kredi borcumu ödeyeceğim. Her yer açılmalı ki bende çalışmalıyım.
Şahsım adına yazıyorum. Başkasını bilemem. Ben şahsen hava zehirli olduğu için maske takıyorum.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
her yer her şey kirli sade hava olsa. dileyim korona tez elden yok olur. herkes işine dört elle sarılır. kaleme sağlık.
yakuphan kılınç
Muhteşem!..Yazı ayrı yorum ayrı güzel.En iyi yoğurt evde yapılanı aslında...peynir de tuzsuz olmasın.Zira taze peynirler tuzsuz olunca brusella hastalığı söz konusu.O yüzden peynirleri tazeyse tuzlayıp en az bir gün bekletmeden tüketmeyelim.Sağlıcakla..Saygıyla..
yakuphan kılınç
Pahalılık
Bozuk yoğurt yersen hasta olursun. Bozuk peynir yersen hasta olursun. Bende, bozuk yoğurt yersem hasta olurum. Bozuk peynir yersem hasta olurum.
Ucuz yoğurt ve peynirler var. Şu ana kadar yediğim ucuz yoğurt ve peynirler beni hasta etti. Ucuz olup da sağlam olan yoğurt ve peynir var mı bilmiyorum; varsa sağlam olanları tenzih ederim.
Benim, yoğurdunu peynirini yediğim bir marka var ama ismini yazmayacağım fazla reklam olmasın ürünlerin fiyatı fazla artmasın; gerçi şu anda bile bir kilo peynirlerini almak için yarım yevmiyemi veriyorum.
Gibi Değil
Her şeyin fiyatı arttı
Alınacak gibi değil.
Fiyatlar böyle olunca
insan salınacak gibi değil.
Bu şehirde kalınacak gibi değil
Uykuya dalınacak gibi değil
Dertler satılacak gibi değil
Bir lokma ekmek atılacak gibi değil
Kimse bize katılacak gibi değil
Peynir yemeden yatılacak gibi değil
Ürünler pahalı, tutulacak gibi değil
Sofra kurulacak gibi değil
Ocağa çay vurulacak gibi değil
Pahalılık ortalık durulacak gibi değil
Müslümanlar isyanlara kırılacak gibi değil
Yaramız sarılacak gibi değil
Kimse bize darılacak gibi değil
Böyle, sonuca varılacak gibi değil
Böyle hesap görülecek gibi değil
Yârin saçları örülecek gibi değil
Eline el sürülecek gibi değil
Sağa sola bakılacak gibi değil
Beş dakika takılacak gibi değil
Ortamlara akılacak gibi değil
Odun alınıp sobada yakılacak gibi değil
Dünya övülecek gibi değil
Allah günah yazar sövülecek gibi değil
Bu virüsler dövülecek gibi değil
Virüs denen vakayı destekleyenler sevilecek gibi değil
Yakuphan Kılınç