- 479 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
GÜNE ÖZEL DUA (Regaib Kandiliniz Mübarek Olsun)
GÜNE ÖZEL DUA (Regaib Kandiliniz Mübarek Olsun)
Dünyada bütün mahlukata merhamet eden, ahirette sadece müminlere acıyıp affeden, kainatın sahibi, mülk ve saltanatı devamlı, her şeyi tastamam her türlü övgüye, kutsamaya layık, tehlikelerden selamete çıkaran, güven verip iman nuruyla emin kılan, koruyan,görüp gözeten, haberdar olan, izzet sahibi, hep galip olan, karşı gelinemeyen Allah’ım.
Azamet ve kudret sahibi dilediğini gerçekleştiren, büyüklükte eşi, benzeri olamayan yoktan var eden varlıkların geçireceği halleri takdir edip uygulayan,her şeyi kusursuz ve mütenasip yaratan, yaratılanları birbirinden farklı özellikte yaratan, günahları örten ve çok mağfiret edip koruyan, her istediğini yapacak güçte, galip ve hâkim olan, karşılıksız nimetler veren, çok fazla ihsan eden, her varlığın rızkını veren ve ihtiyacını karşılayan, her türlü sıkıntıları giderip feraha ulaştıran, gizli açık, geçmiş, gelecek, her şeyi, bilen.dilediğinin rızkını daraltan, ruhları alan, dilediğinin rızkını genişleten, ruhları veren, dilediğini aziz eden, dilediğini zillete düşüren, en iyi işiten, dualarımızı kabul eden, mutlak hakim, hikmet sahibi hakkı batıldan ayıran, mutlak adil ve yerli yerinde yapan ihsan sahibi, her şeyden haberdar, cezada, acele etmeyen, yumuşak davranan, büyüklükte benzeri olmayan yüce Allah’ım.
Affı, mağfireti bol, az amele, çok sevap veren rızkları yaratan, kulların hesabını en iyi gören. celal ve azamet sahibi, keremi, lütuf ve ihsânı bol, karşılıksız veren, çok ikram eden, her varlığı, her işi her an gözeten, bütün işleri denetleyip gözetleyen, duaları, makul istekleri kabul eden, rahmet ve kudret sahibi, ilmi ile güzel işlerin destekçisi, her şeyi hikmetle yaratan, iyiliği seven, iyilik edene ihsan eden,sevgilerin en büyüğüne layık, nimeti, ihsanı sonsuz, şerefi çok üstün, her türlü övgüye layık, mahşerde ölüleri dirilten, Peygamber gönderip doğru yolu gösteren, her zaman her yerde hazır ve nazır olan, varlığı hiç değişmeyen, hakkı ortaya çıkaran, kulların işlerini bitiren, kendisine tevekkül edenlerin işlerini en iyi neticeye ulaştıran, kudreti en üstün ve hiç azalmayan, kuvvet ve kudret menbaı pek güçlü, müslümanların dostu, onları sevip yardım eden, her türlü hamd ve senaya layık olan, yarattığı ve yaratacağı bütün varlıkların sayısını billen örneksiz yaratan, yarattıklarının bedenlerini yok edip, sonra tekrar diriltecek olan Allah’ım.
İhya eden, yarattıklarına can veren, her canlıya ölümü tattıran, ezeli ve ebedi bir hayat ile diri olan, kendisinden hiçbir şey gizli kalmayan, hiçbir şeye muhtaç olmayan kadri ve şânı büyük, keremi, ihsanı bol, benzeri ve ortağı olmayan, tek olan, her yaratılanın muhtaç olduğu, dilediğini dilediği gibi yaratmaya muktedir, dilediği gibi tasarruf eden, her şeyi kolayca yaratan kudret sahibi, dilediğini yükselten, öne alan, dilediğini alçaltan, geriye bırakan, ezeli olan, varlığının başlangıcı olmayan, ebedi olan, varlığının sonu olmayan, yarattıkları ile varlığı açık, aşikâr olan, kesin delillerle bilinen, aklın tasavvur edemiyeceği kadar gizli olan, bütün kâinatı idare eden, onların işlerini yoluna koyan, iyilik ve ihsanı bol, tevbeleri kabul edip, günahları bağışlayan, asilerin, zalimlerin cezasını veren, affı çok olan, günahları mağfiret eden, çok merhametli, pek şefkatli, mülkün, her varlığın sahibi celal, azamet, şeref, kemal ve ikram sahibi, mazlumların hakkının verilmesinde adaletle hükmeden, her işi birbirine uygun yapan Allah’ım.
İki zıttı bir arada bulunduran, kıyamette her mahlûkatı bir araya toplayan, İhtiyaç gideren, zengin eden, dilemediği şeye mani olan, engelleyen, imtihan için zarar ve fayda veren şeyleri yaratan, alemleri nurlandıran, dilediğine nur ve hidayet veren, örneksiz harikalar yaratan, her şeyin asıl sahibi, doğru yolu gösteren Allah’ım.
Sana el acıp af diliyoruz sen affedicisin affetmeyi seversin bizleri de affet,duamıza kudretlerinden bahsederek başladık hakkımızda hayırlı olan her türlü tasarrufundan nasiplenmek istiyoruz, lütfundan, güzelliklerinden, nimetlerinden bizleri mahrum bırakma Allah’ım.
Hakkımızda hayırlı sonuçlar vermeyecek her türlü felaket ve kötülükten bizleri uzak eyle, Vatanımızı korumak için görevli güvenlik güçlerimize güç kuvvet ver, iyi işler yapanlara yardım et, kötü işler yapanlara engel ol, bizleri dünyada iyilik ve güzelliklerinle ödüllendir, imtihan için geldiğimiz dünyada ahrete, ebediyete daha iyi hazırlanabilmemiz için bizlere yardımcı ol, kaldıramayacağımız zorluklarla bizi imtihan edip cezalandırma, imanımızı güçlendirip gönüllerimizi sana yöneltmek istiyoruz bize yardım et Allahım.
İnsanın yaradılış gayesine uygun amellerde bulunmayı nasip et, bilhassa yaratılanların nasiplenebilmesi için üreten çiftçimizi, işçimizi, gece gündüz çalışıp rızıklarından keserek yardımlarda bulunan kardeşlerimizin hizmetlerini makbul eyle, onlara güç kuvvet ver, bizi de çalışıp üretenlerden eyle, çalışanların sırtından kazanıp onları hor görenlere fırsat verme, verdiğin nimetleri çalışıp didinenlerin sayesinde yiyip içiyoruz onları en makbul kullarından eyle Allahım.
Bize verdiğin bütün nimetlere hamdolsun. Günahlarımızı rahmetinle af ve mağfiret eyle.Ölülerimizi de mağfiret eyle, yaşayanlarımıza hayırlar ihsan et. Son nefesimizde kelime-i Şahadet ve Kelime-i tevhid söylemeyi nasip eyle Allahım.
Riyadan, nifaktan, şikaktan, her türlü hastalıktan, kazadan, belâdan, tembellikten, âcizlikten, zelil olmaktan, zulüm etmekten ve zulüm görmekten, cimrilikten, müsriflikten, azdıran zenginlikten ve doğru yoldan ayrılmaya sebep olan fakirlikten, şeytan ve nefsin şerrinden, düşmanlıklardan, kötü huydan, dalâlete düşmekten, halis olmayan amelden, her çeşit günahtan, küfre girmekten, ölürken gelecek fitnelerden, kabir azabından, dinimize ve dünyamıza zarar verecek işlerden sana sığındık, bunlardan bizleri koru allahım.
Ana babamıza, evlâtlarımıza, akraba ve bütün din kardeşlerimize hayırlı ömürler, güzel huy, akl-ı selim, sıhhat, afiyet, hidayet ve istikamet ihsan eyle. Bize sarsılmaz bir iman, güzel bir ahlâk, şükredici bir kalb, sabredici beden, zikredici dil, kaza ve kaderine rıza gösteren hayırlı ömür, dünya ve ahirette güzellik ihsan et. Hastalarımıza şifa, dertlilerimize deva ihsan eyle. Bizi şeytanın, nefsin ve düşmanların şerrinden muhafaza eyle. İlmimizi, ihlasımızı, kabiliyetimizi artır. Yapmaya çalıştığımız ibâdetlerimizi kabul eyle allahım.
Kendi sevgini, sevdiklerinin sevgisini ve sevgine kavuşturacak amel ve işleri nasip eyle.Bize hakkı hak, bâtılı bâtıl olarak göster! Dinine severek hizmet etmeyi, kul borçlarını ödemeyi nasip eyle Allahım.
Bu vatanı bizlere bırakan ecdâdımızın ruhunu şâd eyle! Memleketimize hizmetleri geçmiş ve Allah rızası için harp etmiş dedelerimize rahmet eyle! Yurdumuzu her çeşit düşmandan koru! Sen her şeye kadirsin, dualarımızı kabul eyle Allahım.
Amin,Amin, Amin
REGAİB KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.. Bülent ARKAN..
YORUMLAR
Hayırlı kandiller diliyorum.
Bu harika yazılmış duânıza gönülden âmin diyorum.
Cenâb-ı Hak duâlarımızı kabul eylesin inşallah.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum üstâdım.
Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Allah'a emanet olun.