- 702 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
HERKES KENDİ AYNASINA BAKSIN ŞİMDİ ...
... Evimin bir odasının pencerelerini açtım sonuna kadar. Titreşen serçeler ve diğer kuşlar sığınabilsinler diye odama. Kış kıyamet evet. Kışın ayazı dondurmasın küçücük bedenlerini...
... Yiyebilecekleri yemler koydum odaya. Pencerelerin hemen önünden başlayarak. Görsünler... Anlayabilsinler ki, yaşayabilecekleri bir ortam var burada... Gelsinler... Gelsinler ... Gelsinler .. Sırf ölmesinler de , yaşayabilsinler diye ...
... Ya insanlar ? Çocuğuna verecek bir lokma ekmeği, bir kap sütü dahi bulamayan, gelecekten ümidini kesmiş o mağdur insanlar için ne yapabilirim söyleyin lütfen bana.
’’ Bir lokma ekmeğimi dahi paylaşmaya hazırım. ’’
’’ Lütfen yaşamdan ve yaşamaktan ümidinizi kesmeyin. ’’
’’ Az çok demeden birlikte paylaşalım elimizde olanları. ’’
’’ Ne olur ölümlere yenik düşmeyin kıymayın canınıza ’’ diyerek haykırmak istiyorum şu an insanlarımıza...
Etnik kimlikleri , dini inançları , yaşam felsefeleri beni ilgilendirmiyor. Onlar kendilerini ilgilendiren tercihleridir. Ben, yalnızca insan oluşlarına ve insanca yaşamaya hakları olduğuna inanıyorum. Siyaset şeytanlarının şeytani siyasetlerinden zehirlenip de, insanları dost - düşman , bizden - bizden değil , karşıt görüşlü siyasetlerden dinlerden , inançlardan diyerek de ayırmadım , temel insan oluşumuzdan ve temel insan kaderlerimizden...
Kimleri, her hangi bir neden uydurarak nasıl öldürürüz’ lerin hesabını yapmakta olan insanlık ve yaşamı katilleri okusunlar bu yazdıklarımı. Bu gün, acımasız şeytan şebekelerine sırtlarını dayayıp, katledilecek insan avlarına çıkmak için kıçlarını yırtmakta olan o birilerine, devranın nasıl döndüğünü hatırlatabilmeyi isterdim bu gün... Bu gün, bir başkalarına yaptıkları zulümlerin, geçmişte de kimlere ve nasıl yapıldıklarını hatırlatmayı... Kardeşi kardeşe kırdırtan şeytan işbirlikçilerinin hiç hiiiç değişmediklerini... Kan, kin, zulüm ve gözyaşlarıyla beslenip büyüdüklerini... İnsanları, toplumları, nasıl insanlıktan çıkardıklarını anlatabilmeyi isterdim.
Her insan, kendisine şu soruları sormalıdır bu gün :
’’ Ben insan mıyım ? İnsan isem, ne kadar insanım ? ’’
’’ Ben insan mıyım, yoksa, insanlığın, insanların can düşmanı mıyım ? ’’
’’ Bu kin ve nefret tohumlarını hangi şeytanın işbirlikçisi Allahsızlar ektiler acaba benim yüreğime, ruhuma ’’
Verecekleri yanıt, gerçek kişiliklerini, karakterlerini görebilecekleri aynalarıdır kendilerinin...
Aynalarına bakmalıdır her insan... Kendi gerçek yüzlerini göreceklerdir...
Kendi kin, nefret ve katliamcı hastalıklı ruhlarının çirkef işlerine , Allah, din , iman , inanç , ümmet , millet gibi kavramları asla karıştırmamalı ve asla alet etmemelidirler... Hele hele, islam gibi, anlamı dahi , barış, huzur ve kardeşlik olan bir dini asla asla alet etmemelidirler. Bunların vebali sanıldığından da büyüktür. Ve o vebalinin altından da kalkamayacaklarını bilmelidirler...
Allah vermiştir canları... Ancak ve ancak Allah alabilir... Siz, insan mısınız yoksa Allah mı ? Bunca şirk’in içerisinde acınacak hallerinizi ne zaman, nasıl görebileceksiniz ?
Yüce Allah :
’’ Hiç bilmezler mi ki ’’
’’ Hiç akıl etmezler mı ki ’’
der iken , kimleri kasdetmiş idi acaba hiç düşündünüz mü ?
’’ O hiç bilmeyenler, hiç akıl etmeyenler ’’ acaba siz olabilir misiniz ?
Şimdi herkes aynaya baksın... Sorunun yanıtını orada göreceklerdir...
Selam, sevgi ve saygı ile...
YORUMLAR
Mert YİĞİTCAN
Selam, sevgi ve mutluluk dileklerimle.
Mert YİĞİTCAN
Katkınız güzel idi teşekkür ederim.
Selam sevgi ve mutluluk dileklerimle.
Paylaşabileceğim ne imkânım varsa hayatım boyunca onu amaç edindim hayatımın sonuna kadar öyle gidecek…
Taş duvarların değil kalplerin sesini hissedeceğim
Yazınızın her kelimesine teşekkürler,
Mert YİĞİTCAN
👏👏👏
Sevgi Gününüzü Kutlarım , gerçekten hissettirdi yazınız , samimiyetinizi.
Dostlukla