- 376 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Isıracak Köpek Dişini Göstermez
Saldırının nereden geleceğini bilemez tahmin edemezssiniz. Size olan düşmanlığı anlayamazsınız. Beklediğinizin aksine, hiç ummadığınız yerden zaafa uğratılabilirsiniz. Neticesinde çöküntü yaşayabilir, altüst olabilirsiniz.
.................................................................
Misal hayvanlar aleminden ama uyarı insana. Dikkatli olun, temkinli durun diye tavsiyede bulunuluyor. Tahmin etmediğiniz yerden zarar görebilirsiniz. Belki belki dost sandığnız, arkadaşlık ettiğiniz insanlardan bunu yaşayabilirsiniz. Bu bir fiili saldırı anlamında olmayabilir. Gasp, kundaklama, yaralama şeklinde eyleme dönük bir şey olmayabilir. Doğrudan bir zarar tarzında düşünmeyin, başka başka yönleri ve metotları var bunun.
...................................................................
Çok farklı olabilir, farklı şekilde gelişebilir. Paranıza, malınıza mülkünüze zarar gelebilir. Irzınıza namusunuza göz dikilebilir. Canınıza kast edilebilir.
...................................................................
Ferdi olabileceği gibi toplumsal ve ülkesel de olabilir. Bazen öyle gelişir ki siz birileriyle ters düşürülürken, tehlike bir başka yerden gelebilir. Farklı yerden vurulabilirsiniz. Mekan zaman ve durumu da göremez, siz belirleyemezsiniz. Ansızın, hiç beklemediğiniz anda ve yerde vurulursunuz. O nedenle dikkatli olun, temkini elden bırakmayın, herkesi dost sanmayın.
.................................................................
Bu tip düşmanlar ses bombası atmaz, ağız dalaşı yapmaz, gürültü çıkarmaz, gereksiz hareketlerde bulunmaz. Fırsat kollar. Uygun şartları bulduğunda, zayıf zamanınızda sizi yakalar.
Kemal SEYFİ
03.02.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.