- 296 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ BATI ROMA: AMERİKA
YENİ Batı ROMA: AMERİKA
Yeni Roma’ya dikkat. Hilenin, yalanın, entrikanın, Bizans oyunlarının en sunturlusu var bu Yeni batı Roma’da. Vahşi Yeni Roma Vahşi Batı’nın gerçek yüzüdür. Bu yüz melek yüzlü şeytanın yüzüdür.
Bu yüz utanmaz yüzdür. Bu çirkef surattır. Kanın, gözyaşının nedenidir. Kaostan, kargaşadan fırsat devşirmektedir. Hak ve adaletten zerre nasibi yoktur. İşi, gücü sömürüdür, katliamdır, karışıklıktır. Osmanlı yıkıldığından beri dünya bir an olsun huzur görmemiştir. Yeni Roma’nın batısı batıyı, doğusu ise doğuyu ezmiştir ve ezmekte devam etmektedir.
Yeni Romanın batısını ABD, AB temsil etmekte, doğusunu ise ÇİN ve Rusya temsil etmektedir. Bu dört büyük güç eski Roma’nın yeni versiyonudur. Bu büyük ahtapot bütün dünyayı sarmıştır. Dünyanın mazlum milletleri bu ahtapotun kollarıyla ezilmekte, ölümlerden ölüm beğenmektedir.
Dünyanın mazlum milletleri olan bitenin farkında değildir. Dünyaya bütün güç ve entrikasıyla kuşatmıştır bu ahtapot. Dünya bu büyük ahtapotun hortladığı günden beri rahat yüzü görmemiştir.
Osmanlı’yı bu hortlayan roma yıkmış, tarih sahnesinden kovmuştur. Aynı ahtapot Osmanlı dirilmesin diye elinden gelen her şeyi yapmaktadır. Mazlum milletler bir fırtınadan diğerine yakalanmakta, bu yeni romanın oyunlarıyla şaşkına dönmektedir.
Bu Yeni Roma’nın her şeyi zulüm üzerine, sömürü üzerine bina edilmiştir. Yeni Roma için her şey sömürü için bir araçtır. Kutsal değerler de dahil olmak üzere tüm moral değerler, ahlak sistemleri, insan hakları hep bu sömürüye kurban edilir.
Emperyalizmin en korkunç ve sistematik yapılanması bu Yeni romanın döneminde olmuştur. Emperyalizm ve zulüm tavan yapmış durumdadır. Bütün müesseseleriyle bu emperyalizm kökleştirilmiş ve zulüm daimi ve sistematik hale gelmiştir.
Bu Yeni Roma her geçen gün zulmünü ağırlaştırmakta, sömürüsünü derinleştirmektedir. BM, Unesco ve daha nice kurum ve kuruluşlarıyla bu ağır zulüm makinesini üniversal hale getirmiş, mazlum halkların kurtuluşunu imkansız hale getirmiştir.
Bu Yeni Roma en çok Osmanlı Hinterlandına dadanmıştır. Bu hinterlandı Osmanlıdan sonra bir gün bile rahat bırakmamıştır. Bu bölgenin bütün yeraltı ve yer üstü kaynaklarını sömürmüştür ve sömürmeye devam etmektedir.
Bu sömürü insanlık dışıdır. İnsan hak ve evrensel beyannamesini bile kendi amaçları doğrultusunda kullanmaktadır. Özellikle mensup olduğu Hristiyanlık dinini de selefi Eski Roma gibi bu amaçla kullanmaktadır. Eski Roma Hristiyanlığı kendi putperestliğe çevirmiştir. Bu yeni paganizm ilahi kaynaklı olduğunu iddia etmektedir.
Ancak bu zulüm ilel ebet devam edemez, etmeyecektir.
Ahmet Kemal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.