- 631 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Aşk&Sevgi
Herkes dünyaya sevmek ve sevilmek için geliyor, ama kimse gerçekten sevmiyor. Sevgi sözleri dillerde dolaşıyor, kalp ise gerçek sevgiden bihaber yaşıyor.
İnsan doğası gereği sevmeye ve sevilmeye muhtaçtır, tabii ki sadece sevmek ya da sevgi sözlerini duymak yetmez insana, insan bu duyguları hissetmek ister. Bu duyguları tam anlamıyla yaşamak ister.
Herkes herkesi seviyorken, kimse kimseyi gerçekten sevmiyor.
Aşk ile sevgi arasındaki farkı biliyor musunuz?
Sevgi kalp ritmini değiştirebilen tek duygudur.
Sevginin oluşabilmesi için bir süreç gerekir, bu süreçte de sevginin istekleri vardır.
Sevgi emek ister, sevgi güven ister, sevgi heyecan ister.
Sevgi tutku ister, bağlılık ister.
Sevgi karşılıklı bir duygudur.
Ve hiç farkında olmadan, bağlı olduğunuz insana bağımlı olduğunuzu fark edersiniz.
Bir insanı sevmeye başladığınız andan itibaren onun dünyasında bir yolculuğa çıkarsınız, bu yüzden sevgi her gün gelişir, her gün yeniler kendini, her gün daha çok sever ve her gün daha çok onun yanında olmak istersiniz.
Görmek istersiniz, her an yanında olmak ve her anı sadece onunla yaşamak istersiniz.
Onsuz hayat imkânsız hale gelir, kendin gibi bilirsin, huzuru sadece onda bulursun, birlikte güler, birlikte eğlenirsiniz, sadece onunla konuşmak istersiniz, bir çocuk kimliğine bürünür her kelimenizde heyecanlanırsınız.
Her şey sevgiyle başlar, her şey yine sevgiyle son bulur.
Çünkü sevdiğiniz, en güvendiğiniz ve sığınabileceğiniz tek limandır.
Aşk ise, sevgiden sonra gelir.
Sevgi bir nevi aşkın oluşumunu sağlayan bir alt yapıdır.
Çünkü her şey her an ondan ibarettir, herkes o olabiliyorken kimseyi onun yerine koyamazsınız.
Bir sevgi gerçek ise, bu ölümsüz bir aşkı doğurur.
Bu yüzden birçok şeyi sevebiliyorken sadece bir şeye âşık olabiliyoruz. Âşık olduğu şey ise bedensel bir sevgi duyduğunuz insandır.
Birçok defa sevebiliyorken sadece bir ya da en fazla iki defa âşık olabiliyoruz.
Aşk, ruhumuza hitap eder, sevgi ise kalbimize.
Aşk, karşılığı olmayan bir duygudur, beklentisi yoktur aşkın, herkes sevebilir ama herkes aşkı yaşayamaz.
Aşk, onsuz da onu yaşamaktır. Onsuz da onunla yaşlanmak, onunla da ölmektir.
Duygularınızın ne olduğunu tam olarak bilmeden kimseye seviyorum demeyin, çünkü bir sözünüz bir insanı yakada bilir, öldüre de bilir.