Düz Duvar 2
Yeni Nesil/Nesle Yazılar
Analara İsyan, Babalara Sükut…
Kimi diyorum,benim bu dünyaya geliş amacım ne?? Kimi zaman düşünüyorum keşke 2. Dünya savaşına girseymişti ülkem.. Avrupa epey akıllandı insan hakkı kapsamında bir birlik dirlik kurdular milyonlarca kanın cesedin ölünün üzerine amma onlarda da kilise Vatikan gidici gibi, eh bizim mücahitlerde durmaz bolca İslam anlatır, onlar da yenilik diye tuttuturur birkaç nesil sonraki kuşaklarını mahvederler..İngiltre ben sıkıldım, çıkıyorum dedi birlikten ama..Du bakem daha neler olacak..
Avrupanın 68-78 kuşağı ile bizim 68-78 kuşağı arasındaki fark nedir diye biraz düşünsem, ihtimal daldan gabak düşer başıma..:) Nasıreddin Hoca da ben demedim mi, ya gabak ağaçta yetişseydi diye.. İşimiz gene Keloğlana kalır... Lakin bizim Keloğlanın keldaşları boşuna saçlarını dökmüş, Nasıreddin Hocanın kuşakları da boşuna saç sakal ağartmış gibi.. Öyle gözüküyor.. Dedem Korkut da çıkmış dağ yamacına ağıt yakıyor herhalde,
Alper Tunga öldü mü?
Issız acun kaldı mı?
Felek öcün aldı mı?
Şimdi yürek yırtılır.
Yani bizim görevimiz 68- 78 vb kuşaklarının hatalarını düzeltmek, Atatürk’ün hatası varsa düzeltmek, dinlere çeki düzen vermek çağa uydurmak olarak düşünülebilir mi? Belki… Düşünülmeli de..
Yunanistan mahvilinde AB’den biri açıklama yapmış, Türkiye ile 1-2 gün sürecek bir çatışma-savaş yaşanabilir diye 2021 de.. Haberlerde gördüm..
Diğer yandan Suriyeli kardeşlerimizin kaldığı Antepteki metruk bir bina çökmüş, içinde olan yanlışım olmasın 4 kişi ölmüş…
Diğer tarafta eşini kahvaltıya çağıran yengemiz; sanayide usta olan eşi tarafından ,beni neden erken kaldırıyorsun, gece kaç saat çalıştım deyip, eşinin (sanırım boşanma aşamasındalarmış) üzerine çaydanlıktaki sıcak suyu dökmüş, yengemizin sırtı yanmış.. Kocanın savunması ayrı, eşinin savunması ayrı..Bir aile daha bölünmenin eşiğinde..
15 Temmuz gerçekleri ortaya çıktığında Khk’lıların yüzde 98’den özür dileyecek bir devlet bu saçma davaları niye sürdürür tahmin etmek zor değil.. Benim durumu zaten bilen bilir, ilk ağır cezadan beraat, istinafdan 2 yıl 1 ay,şimdi yargıtaydayız.. Sonra ver elini Anayasa mahkemesi gibi.. Ölme eşşem ölme..
Diğer taraftan uzaktan eğitim, çocuklarımızın yüzde doksanı internet üzerinden bir eğitime tabii tutuluyor ki, umarım kayıp nesil olmazlar..
Diğer taraftan ekonomik durum, dolar eruo gbp 7 Tlden 12 Tlye kadar koşup duruyor, biraz düzeltme sonra ver elini yukarı…Altın zirvelerde, btc zirvelerde, ayçiçeği yağıda uçmuş diyorlar, en son 45 den 50 den mi almıştım neydi..
Diğer taraftan Bartında bir kuru yük gemisi batıyor, Rus bayraklıymış galiba..
Aşı sıraları, aşı olsak mı, olmasak mı, Norveçte aşı olan 80 yaş üstünde 20 -23 insan ölmüş aşıdan…
Diğer taraftan…. Lavaboda bulaşıklar birikmiş…
Kimi siyasetçilerimiz 90 öncesinden dönmekten bahsediyor, kimi gazeteciler parti başkan yardımcıları dövülüyor..Birbirlerine bolca hakaret, tazminat davası açıyorlar…
İhtimal herkes derinde ilk gençliğine dönmek istiyor Y kuşağından, bir bahar havası arıyor, ekmek pederden su çeşmeden, bu kız bana evet der mi, bu çocuk benden hoşlanır mı… Şu dersten bir A alsam ortalamadan kurtarırım diplomayı, çalış babo çalış..
Diğer taraftan karın üzerine iki sevgilinin baş harflerini yazıp arasına kalp çizen yiğidimiz eşine serenat yapıp, koymuş watsapa ki, watsapın güncellemesi, kişisel veriler gündemi de ayrı…
Erken seçim için yok deseler de, genelde 2021 ‘in 3. Çeyreği işaret ediliyor.. Ve daire ev fiyatlarının %40 tırmanabileceğinden bahseden ekonomi haberleri..
Hokus Pokus… Cenneti ayağınıza getireceğim.. Yok böyle bir dünya,olamaz…
Namazını kıldın mı oğlum, Kaç rekat kılayım anacum, sen iste rekorumu tazelerim, babam nerde camiye gitti, Allah kabul etsin…
Oğlum biz hangi kuşaktanız, sizler melek kuşaklarındansınız anam..Her ne kadar bizim y kuşağı, şeytani kuşaklar olan 68- 78 lilerin eline düşse de, siz Anadolu çilekeşleri, toprağın kokusunu taşıyanları melek kuşaklarından başka kuşak tanımlamaya yetmez..
İyi o zaman bir çay demle de, içem… Gelinim nasıl oğlum, nasıl olsun anam, böyle kocayı yıllarca taşıyabildiğine göre süper kahraman gibi desem yalan olmaz.
Ne oldu senin davalar oğlum, 15-20 gün bir hapis tozu alıp gelirim galiba anam, Allah kötüsünden korusun oğlum.. Korur anam korur, sen merak etme.. 1 yıla kalmaz belli olur…
Oğlum sen deist mi olmuşsun, ne ki o, kim dedi ana, olur mu öyle şey… sen merak etme, bak şu ikindiyi kılam, kıl oğlum kıl, namaz yolda komaz…
Yani yapacak bir şey yok, bu saatten sonra sadece ata ana hatırı için Müslüman olunur… O da göstermelik..
Diğer taraftan içimizde bulunduğumuz çağa reset çekme ve ülkemizi güncelleme düşünceleri.. Kaynaklar herkese yeter, lakin bir seferliğine reset çekilmeli..Yoksa 15-20 yıl sonraki sosyal olayları ve faciaları düşünemiyorum artık..
Cumhurbaşkanı maaşı öğretmen maaşına indirilmek zorunda, öğretmenin öğrencilerin çilesini çektiği kadar cumhurbaşkanlarımız milletin çilesini çekmiyor, bu maaş eşitliği, önce kamuda sonra yavaş yavaş milletimizin yeniden dirilmesi içim hem fikri hem içtimai alanda itici güç olacaktır. Bu başarılamazsa ekonomik yönden iyice aralar açılacak, insanlar ailelerine bakmak için hayatta kalmak için insanlıktan çıkacaktır.
Hep dip dalgadan bahsedilir ya, çağ dalgası desek daha yerinde olur, kuşak dalgası her konuda tsunami meydana getirecek gibi gözüküyor..
Tavsiye müzikler:
Grup Abdal’dan 1 saat üzeri ...
www.youtube.com/watch?v=fdG6Rdxd7Mw
YORUMLAR
Düz duvara farklı biçimde tırmanmaktayız anlaşılan. Takipteyim. İyi gidiyor bence. Sıkıntı yok gibi de, uyanık olmak gerek :)
Yinsani
teşekkür ederim..
eksik olmayın.
Yinsani
çayı tazeledim üstad, hadi bir 5 lik daha atam:))
eksik olma üstadım, eksik olma..:))
Erlik Aldacı
black_sky
black_sky
Erlik Aldacı
Yinsani
Yinsani
black_sky
Eğitim sart;)