- 386 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Bir deli, divanenin; duası...
Ey yüceler yücesi Rabbım; Türk milletti olarak, bizleri kaza belalardan koru Allah’ım. Şeytanların şerrinden koru bizleri yüce Rabi’m. Hakkımıza hayırlı olanı ver, nefsimize zor gitse de, Mevlam neyler isen güzel eylersin, güzel olanı ümmetti Muhammed’e ver, Ulu yüce Tanrım. Bu asırda aziz Türk milletime bir lider gönderin, atam Atatürk’ün hayallerini gerçekleştir.
...
Türk dünyasını; manevi ve maddi olarak birleştirsin, Analarımın gözyaşlarıyla, melekler cennetini bile yıkadılar. Bu azdırıp ile çile bitsin, bitsin artık bitsin bu azdırıp Allah’ım. Dağlarımıza çiçeklerin açsın, kelebeklerin üstünde uçsun, güllerinin dalında Hâkkın bülbülleri konsun. Yüce Allah’ım aşkın ile bülbüllerin ötsünler. Sesleri; Altaylardan; Tuna nehrine kadar duyulsun. Ergenekon kalesinden, çin seddine kadar duyulsun, Kafkaslardan, Yemen ellerine kadar duyulsun. Beytullah’dan, Mescid-i Aksa’ya kadar duyulsun. Mescid-i Nebevî’ye’ den, Mescid-i Haram’a kadar duyulsun.
Ayasofya’dan, Sultanahmet, Cami’sine kadar duyulsun, duyulsun Hâkk aşkıyla öten bülbüllerin sesi, Ulu Tanrım...
...
Şimal yıldızım; gökte parlasın, ışığıyla Bozkurtlarım gecelerin o kapkara karanlığından yolunu bulsun, zalimlerin zulmüne son versin. Şafak atsın artık; bütün evliyalar, şehitle; şüheda ile melekler Muhammet Mustafa s.a.v arkasında saf tutup secdeye varsınlar. Bitsin artık bitsin bu firavunların zulmü diye, dua etsinler. Bütün kainatı alem Amin desin, amin desin.
...
Ufuktan; Hâkkkın güneşi doğsun, nuru zalimlerin zulmünü boğsun, yerin dibine, Karun gibi malı mülkü ile yedi ceddiyle batsın, batsın ve bir daha yeryüzüne çıkmasınlar Allah’ım.
Alparslan’ın gelsin, mazlumların yüzü gülsün. Türk İslam alemi bayram yapsın. Altaylardan Tuna’ya kadar değil, beş kıt’ada; benim Al bayrağım dalgalansın. Tarih bir daha, tekerrür etmesin Allah’ım;. Anadolu’m başına karalar bağlamasın. Yeşil kuşak bağlasın Ağrı dağına kadar. Dağla taşım ovaları’m orman olsun. İçinde aslanla ceylan gezer olsun. kurt ile koyun kardeş olsun. Benim yordum cennet bahçesine dönsün.
...
Türkün anası, babası yürek ağlamasın. Gelin kızlarım başına kara yazma bağlamasın. Türk milletimin; evlatları yetim öksüz kalmasın, yeter artık yeter bu zulmü bitsin. Benim aziz milletim kaldıramaz artık bu yükü. Ey yüceler yücesi Ulu Rabi’m. Bizlere merhamet eyle, mazlum milletlerin feryatları arşı alayı titretiyor. Zalimlerin, zindanlarından; biz domuzların piçlerini karnımızda taşıyoruz, diyen annelerimiz feryat ediyor. Yok mu bir adam, bizi kurtarsın diye dua ediyorlar, dualarını kabul eyle Ulu yüce Tanrım. Zalimleri zulümleriyle kahreyle Allah’ım. Bizlere merhamet eyle, mazlumların yüzü de bir gülsün bu asırda. Aziz Türk İslam aleminin dualarını kabul eyle Allah’ım.
...
Muhammet mustafa s.a.v suyundan; Hz. Ali (r.a) ile Hz. Fatıma’nın oğlu; Hz. Hüseyin’in olğu; Ali el-Asgar (Zeynelâbidîn) neslinden, Türk milletimin içinden, bir Alparslan gönder. Bütün mazlum milletlerin umudu olsun. Atası Hz. Ali’nin (r.a) Zülfikar kılıcı olsun, inşallah. Bütün dünya aleme, Hâkla adaletini hakim kılsın İnşallah... (Amin...) ALINTI...
...
Bende bugün; haykırarak, diyorum ki...
EY TÜRK GENÇLİĞİ, TİTRE VE KENDİNE GEL..!
...
Muzaffer Önler = Genç Türk / Elazığ
YORUMLAR
Dua yazınızı okudum.Hayli zayıf bulduğum bir kompozisyondu. Hatalı yazılan cümleleri, kelimeleri ve bozuk bir yazı düzeni vardı. Ayrıca Türk Milletini kurtarmak için Arap neslinden, binbeşyüz sene öncesinin dini büyükleri ve şöhretleri de olsa, yardım ve öncülük dilenmek gerek benim, gerek çok iyi tanıdığım Milletimin karakterine tamamen ters düşerdi. . Zira Abbasoğullarının sınırlarını korumak için yüzlerce Türk savaşçısını paralı olarak sınır koruyucusu yaptıklarını (tarihi bir gerçek olarak) bilirim. Daha sonraki zamanlarda bu askerlerin görevlerini terketmemeleri için en güzel Arap kızlarıyla evlendirilip, oralarda ikamete zorlandıklarını da bilirim. Ancak Türklük şuuru ve İslam ahlâkı taşıyan Türk büyükleri ve komutanlarının Rab'bimizin izin ve inayetiyle bir an önce yetişip yönetime geçmeleri fikrine gönülden katılır, kurtuluşumuzu tez elden gerşekleştirmelerine gönülden âmin der, demokrasiden ayrılmamak kaydıyla Büyük Atatürk'ün çizdiği yolu sürdürmelerine şahsi fikrim ve dualarımla katılırım. Saygı ve muhabbetle.(Aksakal)
Muhammet mustafa s.a.v suyundan; Hz. Ali (r.a) ile Hz. Fatıma’nın oğlu; Hz. Hüseyin’in olğu; Ali el-Asgar (Zeynelâbidîn) neslinden, Türk milletimin içinden, bir Alparslan gönder. Bütün mazlum milletlerin umudu olsun. Atası Hz. Ali’nin (r.a) Zülfikar kılıcı olsun, inşallah. Bütün dünya aleme, Hâkla adaletini hakim kılsın İnşallah... (Amin...)
Bende bugün; haykırarak, diyorum ki...
EY TÜRK GENÇLİĞİ, TİTRE VE KENDİNE GEL..!
Bu güzel duâlara ben de gönülden âmin diyorum.
Bu çok güzel ve anlamlı yazınız için kutluyorum tebrikler üstâdım.
Selâmlar ve saygılarımla.