Aranıyor
Kendi dini inancını millete kakalamayacak (virgül)
Ortaçağ ahlakıyla ve siyasetiyle saraylarda kabadayı gibi sultanlık heveslisi olmayacak (virgül)
Kendi itibarından önce milletin itibarını düşünecek(virgül)
İslam hukukundaki ganimet anlayışı gibi kamu mallarına çökmeyecek ve şirketlere peşkeş çekmeyecek (virgül)
Kökeni binlerce yıl önceye dayanan en son 70-80 lerde meydana çıkan ideolojilerin kulu kölesi olmayacak(virgül)
Kuranı kendi çıkarı için kullanmayacak ve anlaşılmaması için arapça okunmasını desteklenmeyecek (virgül)
Kutsalları, vatan, millet, bayrak söylevlerini kendi koltuklarını korumak için millete yutturmayacak (virgül)
Kendi gibi düşünmeyen herkesi terörist, suçlu vb gösterip yuhalatmayacak (Virgül)
Millet çöplük karıştırırken ejder sulu toplantılar yapmayacak (virgül)
Ölmüş insanların kabirlerinden dilenmeyecek, gençlere kötü örnek olmayacak (virgül)
Kendi türbanlısını muteber, kendisini desteklemeyen türbanlıyı vitrin süsü görmeyecek (virgül)
Üç-dört-beş maaş alınmasına müsaade etmeyecek (virgül)
Vakıflardaki vesair kurumlardaki huzur haklarını iptal edecek (virgül)
Kendini anayasa ve insan, çalışan vb hukukundan üstün görmeyecek (virgül)
İnsanları cami cemevi kabe ağlama duvarı kilise vb diye ayırıp oy devşirme derdine düşmeyecek (virgül)
İmam müezzin rahip dede mede vb ruhban takımına hazineden maaş bağlamayacak (virgül)
Bedelli askerliği kaldırıp, vatandaşlığı ve vatan savunmasını her vatandaş için eşit kılacak (virgül)
Yargıyı milleti korkutmak için sopa olarak kullanmayacak (virgül)
Hukuksuz yasalar, tüzükler, yönetmelikler çıkarmayacak (virgül)
Polisle milleti, öğrenciyi, sair vatandaşı sırt bırt meydan savaşına çıkarmayacak (virgül)
Hazinedeki her kuruşun hesabını verecek, yakınlarına ve partililerine peşkeş çekmeyecek (virgül)
Kimileri 45 -50 yaşında emekli olurken millete 65 yaş emekliliği de kakalamayacak (virgül)
Cbaşkanı maaşını öğretmen maaşına eşitleyecek, diğer maaşları da bu düzeylere getirecek (virgül)
Millete vatandaşa küfür etmeyecek (virgül)
Diploması sahici olacak (virgül)
vb vb vb
.
.
.
Olmadı biz yapay zeka yönetici atayalım, bu ihtiyarlar ne çağı okuyabiliyor ne de millete huzur veriyor...
Bir şey arıyoruz ya hu, ne aradığımızı da bilmiyoruz...
Y...den
YORUMLAR
Yalan siyasetin doğasında var: Hayal pompalayacak, korku yaratacak ki oy alabilsin. Tek tek kişilerle uğraşmamak için tarikatleri, cemaatleri destekleyecek, baştakini ikna edip (Ne istediniz de vermedik) oyları toplayacak.Yapay zekaya gerek yok. Bilim adamlarını değil, bilimin otoriter olduğu tek partili sistem de iş görür.
Aradığınız kişilere bu yüzyılda rastlanmamıştır.
Sinyal sesinden sonra ruhumuza bir alaturka okuyunuz lütfen..
Not;) eğer güzel okursanız kontur düşmeyeceğiz...hatta size albüm falan yaparız..( nokta)
Her daim sevgi ve muhabbetle...
Yinsani
ihtimal geçmişten ışınladılar nesildaşım:))
eksik olma
muhabbetle..
Ara ara belki de bulursun dedi bi ses kulağıma, tam yazacaktım Aranıyor , aranmalı diye.
Daha çok arayacağız belli
Ben sevdim yazıyı
Dostlukla
YediYıldız tarafından 11.1.2021 19:36:51 zamanında düzenlenmiştir.
Yinsani
eksik olmayın efendim..
dostlukla..