- 386 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Vahim Tablo
Biz, çok film izledik, biz, çok sahnelenen oyun izledik. Artık oyunlara doyduk, izlemiyoruz.
2020 yılı çok çetin geçti, 2021 yılı da çok çetin geçecek; tabi dayanabilirsek. Malum vaka yüzünden ölmezsek açlıktan öleceğiz. Zira iş yok, iş olmayınca para da yok. Para yoksa ekmekte yok. Şahsen ben bankalar kredi verdi ordan yiyorum; birde ödemesi var. Devlete başvurdum ama yardım alamadım.
2021 yılı yaz sezonunda yani nisan ayı gibi, nisan olmazsa en geç mayıs ayı gibi oteller açılsada çalışsak. Yoksa tablo vahim.
Bu arada ben otelde garson olarak çalışıyorum. Garson pozisyonunda iş bulamazsam komi görevinde de çalışırım. 2020 de çok az çalıştım garson olarak. Garson pozisyonunda iş bulamasaydım komi olarak çalışmaya karar vermiştim.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
İş Yok
Marketlerde iş yok abla. Dükkan sahiplerinin kendisi bekliyor. Artı kimsede para yok markete gidecek. Markete zenginler gidiyor. Bankalar küçük miktar kredi verdi ordan yiyorum. Bitesiye kadar yaşayalım bakalım. Neşeleri boşayalım bakalım. Para bitene kadar ışıyalım bakalım. Kediler de kredi yiyor sonuçta aileyiz. Kedilere bakıyorum. Beraber aç beraber tok yaşarız.
Yakuphan kılınç
Yakubum canım kardeşim Allah yardımcımız olsun.
Gerçekten doğru diyorsun bu corona esas ekonomik yönden vuruyor. Durum gittikçe de kötüye gidiyor.
İyi akşamlar, sağlıklı günler, kardeşim.
yakuphan kılınç
Yakuphan memurlar dışında çoğunluk işsiz.marketlerde iş ara ,her yer kapansa da marketlerde satış oluyor bir şekilde.Allah kolaylık versin,şimdi sen kedilere de bakamıyorsun dur.
İnşallah Corona illeti biter.