- 5317 Okunma
- 14 Yorum
- 24 Beğeni
Mektup
İnsan görmeden sev mi dediler
Görerek ne keder sever ki insan
Yürek hissettiğini sevmez mi
Öyleyse görmeye ne hacet
Hissederek sevmek sevmek değil mi
Yanılgıya düşersin dediler yüreğindeki aşk değil dediler
Yüreğim yalın ayak kırlarda dolaşan çocuklar gibi Yamaçlardan coşkun akan su
Bozkırlarda dört nala koşan yıllıklar gibi
Bu yanılgı olamaz
İşte benimde seni görmeden bu denli ÇOK sevmem bundan
Almuslu Şair
YORUMLAR
"Mektup" başlığı beni çok heyecanlandırdı. Görür görmez kafamdaki soru işaretin cevabı mı?
Okudum. Hislerinizi anlattığı muhakak. Beni niye o kadar heyecanlandırdı diye sorsanız. Bende naçizene aşık oldum. Ulaşamadığım sevgilime uzun bir "MEKTUP" yazdım. Sonra "Mektup" ve "Ara Bölümler" diye yazdım ve şu an benim sayfamda. Lütfen, eğer zahmet edip okursanız, ha bir de duygularınızı "Mektup" hakkında yazarsanız, Şairane yüceliğinizi göstermiş olursunuz.
Şimdiden teşekkürler. Selam saygılar.
Sevmek acının incir kurusuna bakılması gibidir yaz sıcağında sararır koyulaşır kurulduğunda tüm hevesler tadımlık olur sevmek sevilmekte mektubun gelişiyle aynı mevkidedir haber almak yeşillenmek sararmak can bulmak aksi ise kuruyan incirin kurak topraklarda sahipsiz kalması gibidir güzel yaklaşımdı tebrik ediyorum.
Görmeden sevmek hissederek kalpten ve gönülden sevmek yaratılanı yaratandan ötürü sevmek gibi yaratılanlarda yaradanı hissedip yüceler yücesi Allah'ı sevmek gibi sevildiğini hissederek sevmek gibi nice sevilerimiz vardır. Yüreğinize sağlık.