Yeni Parti MSETPartisi...
Evet, lütfen susalım, sessizlik lütfen.. Duymadınız mı sağır herif ve zerifler.. Zerif ne oluyor? Kadının herife karşılık gelen adıdır zerif, olmaz, itiraz ediyorum, kerif olsun, ikisi de k harfiyle başlıyor tamam, kerif olsun, o zaman herif de erif olsun, e ile başlıyor erkeğin ilk harfi..
Duymadınız mı sağır erif ve kerifler.. Susun ve okumaya başlayın…
Meyve Sebze Et ve Teknoloji Partimizi ülkemizi düze çıkarmak ve kanatlandırmak için kuruyoruz bugün.. Tüzzükk yazıyoruz… Başla. Enter.
Soru: Et mi olsun hayvan mı?
Dur ya hu, tüzzük yazacaduk...
Yani
meyve sebze hayvan ve teknoloji partisi mi
meyve sebze et ve teknoloji partisi mi?
Bakalım: biri, msht olur, diğeri mset olur?
MSHTP İLE MSETP... Bu Harflere kimse oy vermez ya hu, şöyle insanların bildiği; gel git doğru adalet millet devlet cumhuriyet vatan gibi kelimeler olmalı...
Aman neyse...
Şimdi de bir görüntü bulalım partimize,
İnsan kafatası
Beş Parmak
İki göz gözlüklü
İşçi resmi
Saban resmi
Güneş ay gül resimleri...
Yol, su, bulut resimleri...
Minare çan duvar resmi kutsal denilenlerden
Mızrak kılıç kitap resimleri..
Düşünen adam resmi
Davulcu zurnacı resmi...
Dans eden insan resimleri
Ateş başında çoban resmi
Uzay gemisi resmi..
Güneş sistemi resmi
Dünyayı yukarıdan izleyen kafa resmi..
Mikroskop teleskop bilgisayar resmi..
Aman neyse...
Madde 1: MSET Partimizin genel başkanlığına Meyve, Sebze, Et ve Teknoloji hakkında 100er sorudan oluşacak toplam 400 soruya en çok doğru cevabı veren kişiyi BAŞKAN yapacağız. Cahillerin ülkeyi yönetmesine artık paydos.. İlkokuldan beri sınava giriyoruz, demokrasi bilimdir, bilgidir arkadaşlar..
Alkış, alkış, alkışlar..Tezahürata gerek yok efendim.. Omuzların üstüne almayın ya hu, lan kimin eli o popomu avuçlamış, indirin yere, indirin.. Çok zamanda çok işler yapacağız, vallah ülke mahvolmuş durumda dinozorlar yüzünden..
Elbette soruları kim hazırlayacak, sınav güvenliği, şeffaflık,vb konular önemli…
Meyveler hakkında sorularımızı herkes hazırlayabilir, internet üzerinden soru oluşturma, oluşturulan sorunun seçiminde çoğunluğu anlık tepkilerle ölçüp, sınava giren yani parti başkanlığına aday olan kişilerin camına koyacağız, yani ekranında belirecek hemen ve süreçleri isteyen herkes ekranlardan şeffaf olarak izleyebilecek..
Muazzam bir gerçeklik, tek zamanlılık ve aksiyon ile başkan adaylarının bilgilerini ölçeceğiz. ve başkanı belirleyeceğiz.. Gerisi önemli değil canları çıksın mı dersiniz..
Manyak mısın sen ya hu, indirin şunu ordan, vatan haini, etöcü, fetöcü,terörist şeyh, dindar kelle kesen, kan içici, faşişt gerici bukelamun sosyalist, pis laik, cumhuriyet düşmanı, ateist deist dinsiz erif ve keriflerin aklına ihtiyacımız yoğ..
Oradaki sivrisinek niye sustu, fıs fıs sıktık üstad… Ölmedi inşaallah.. İlk başkan adayımız o arkadaş olsun.. Hemen alın sınav ekranına… Okey …
Teferruatlar önemli değil…
…3 ay sonra….
Kaç başkan adayımız var arkadaşlar.. 12254 vatandaşımız başkan adayı olarak başvurmuş üstad… Ala ala…
Madde 2: Ülkemizin en zengin; rakamla 1000 -yazıyla bin kişisinin mal varlıklarının %10’nunu o kişilere bırakıp, geriye kalan mal varlıklarını ülkemizde yaşayan toplam nufüs eksi 1000 formülüyle çıkan sonuca bölüp, diğer vatandaşların hesaplarına aktaracağız…
a- İlk aktarmadan meydana gelen ilk, rakamla 10000- yazıyla on bin kişinin mal varlıklarının yüzde 10’nunu kendilerine bırakıp, geriye kalan mal varlıklarını, toplam nüfus sayısı eksi on bin formülüyle, diğer vatandaşların hesaplarına akratacağız.
b- …
c- En zengin ile en fakir arasındaki mal varlığı değeri birbirinin , E sayısı
(e = 2.7182....) olduğunda sistem en iyi performansa göre programı bitirecek arkadaşlar..
..
..
...
z - en zengin ile en fakir arasındaki mal varlığı farkı Pi sayısı oranına (3,1415)ulaştığında, sistem kendini tekrar başlatacak ve hesaplamalar yeniden yapılacak... yani bu şekilde mal varlıkları sitem tarafından vatandaşların hesapları arasında bir döngüde dönüp duracak.. Kimse fakir muhtaç olmayacak.. Kavgalar ve torpillerde de bir şekilde adalet sağlanır yavaş yavaş..
Söz konusu devlet ve milletse teferruata gerek yok…
Madde 3 – Üstad ya hu, ha canımın içi, gözümün nuru, de bakem… Ya hu, nerede bu sanaayi, hukuk, eğitim, öğretim, din, diyanet, maliye, iç işleri, dış işleri, sağlık vb konular…
La cahil misin sen, meyvenin içinde hepsi var, sebzede de var dediklerin, etde de, teknolojide de var..
Mesela et’i ele alalım..
etin dini olur mu olmaz mı,
etin maliyesi,
etin ihtacatı, ithalatı,
et turizmi,
eril ve kadın etlerinin farkı,
etin tımar edilmesi,
et yemeklerini yapanların durumu sosyal güvenlikleri,
kanatlı etler,kanatsız etler,
etten saç çıkması durumunda uygulanacak cezalar,
beyaz etler, kara etler,
etin nakliyesi,
ete katılacak baharatlar,
etin bölümleri,
etde yaşayan organizmalar biyoloji, kimya, fizik...
et hukuku?
Et tezgahı, et bıçağı, etin ...
et genlik kolları
et ihtiyar heyeti kimlerden oluşmalı..
etin lezzetinin doğal afetlerden etkilenip etkilenmediği..
sellere karşı etlerin korunması yönetmeliği
et bahçelerinin yani çiftliklerinin temizliği tertipi
et kesenlerin giyim kuşam şekilleri
etin tarihi gerçekleri… etin geleceği, et tercihleri arasındaki arz ve talep ilişkisi…
et hukukunda ilk ortaya çıkan düşüneler, makale yazımları
et derneklerine kimler üye olabilir
et spor müsabakaları ile gençleri spora özendirme..
Say say bitmez..
Madde 3’ü kaynatmayalalım lütfen…
Alo.. efendim… Ciğerci bekir usta mı, he kurban.. abe üç ciğer dürüm… Çinkosu bol olsun, anlamadım abe, yani soğanı biberi acısı ne varsa at içine.. çorba yap dürümü… tamam abim benim, telefonda çıkan adrese mi, he kurban, ışınla gelsin…
alo abi, nevar gene..
parti kuruyormuşsun, ciğer bölümüne başkan yapar mısın beni..
koy adaylığı sorulara doğru cevap ver.. her şey şeffaf ...
abi torpil geçsen biz de nasiplensek üç beş...
iptal ettim dürümleri...
kapa telefonu kapa...
alo adana urfa dürüm merkezi mi
buyurun efendim...
çinkosu bol olan etlerden iki dürüm..
anlamadım abi...
kapa telefonu kapa.. cahil dürümcü seni...
Y’den...
YORUMLAR
Bitcoin den gen transferi ile bitlikoyun sonra da bi-koyun ola ola oldu sana bir koyun . Koy abi koy, suyundan da koy hele...
B-aşkan adaylığımı koydum. Neyse bence akıllanmayan milletleri etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın koy g.ötüne rahvan gitsin demek elzemdir.
:))
Sevgilerimle...
Yinsani
herkesin kendi parasını üretebildiği bir döngü başlıyor... lakin ben yetişemedim ya hu..
saygılar..
İnşallah bu partiyi kurup zengin ve fakir arasındaki uçurumu kapatırsın. Ben oy'umu sana verirken dürümleri isterim🙃🙃🙃
Keyifle okurken düşünmeden de edemedim.
Yazar mı ütopik yoksa okur mu
Tebriklerimle üstadım
Yinsani
yapacak bir şey yok, dijital sayısal hesaplamalar ile her vatandaşı kanunen ve zorla zengin yapmaktan başka:))
sırada
kullanılabilir tarım arazilerin, kimlik numarasına göre eşit metrekare üzerinden dağıtımı var:))
ütopya mı ?? her şey insana bağlı..
bu ülkede atatürk, islam muhammed, vatan millet bayrak, ümmet millet,soyalizm komünizim diye diye birbirini sevenlerin ülkesi burası..