- 531 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Önemli
❤️Merhabalar 🙏
Sevgi değer dostlarım; Dikkatli OKUyalım derim, değerli bir konu çünkü!. Bugün dünden hazırlanmış göklerin nimetidir!.. Yarın, bugünün çabalarıyla hazırlanacaktır!.. Gökler derken, negatif ve pozitif enerjiler bunlar..Nötr ise kendi yaşamımız ve dünya fizik yaşamıdır!..
İşte, her an yeni bir Şen’de(değişimde, oluşumda) ayetine göre, insan ve gökler, birbirine göbekten bağlıdır!. Kendi yaşamımız, değer yargılarımız ile kurduğumuz yaşamımız, enerjilere karşı nötr bir durumdadır!..
Her an insan düşüncesi de, değişimde ve
oluşumdadır. Akıl ve vicdan pozitif bilinç, zeka ve nefs, negatif bilinç ile oluşur ve dahi değişir yaşamda!.... Yani hepsi bilinç ama, bir taraf yüreksel, bir taraf ise zihinsel dir...
Fizik dünya dahi, pozitif, negatif ve nötr den oluşur!.. Yani duâ larımıza cevap buradan da gelebilir!.. Dikkatli yaşayalım derim... Ve dahi yine, bir dörtlük şiir ile devam edelim güne.
Yaşamak..
Çekmişim yaşamın tüm çilesini
Ne acılar zor gelir ne de onu taşımak.
Bozmuşum Bizans oyunlarını ve hilesini.
Beni üzen tek şey hayal ile yaşamak.
Hasan Belek 18-11-2018..
Dostlar; Yaşam hem bir birine zıtlığı, hemde birlik halini içinde barındırır!.. Biz halifeler de her an yeni bir Şen’de yiz.. Her anımızı düzgün değerlendirelim derim.. Her karşılaştığımız kişi tesadüf değildir. Bize ya bir şey öğretir. Ya da biz ona bir şey öğretiriz!.. Bu vesileyle..
🙏Herkese selam, sevgi ve dualar yolladım 🙏
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.