Gel Sohbet Edem
Nasssısın, eyü müsün Koca Tanrı,
Ya hu sorma, sana benzemeyenlerle sohbet etmek biraz olmuyor Tanrım..
Eee anlat bakem, halin vaktün nicedir, sağmısın, sağlıklı mısın, sol musun, solak mısın.. Bizleri sorarsan, sormazsın emme anlatam hele..
Torpil geçmeyi sen öğretmişsin dünyalılara, önce peygamber dediklerine torpil geçmişsin, lakin bazı zamanlar haram dediklerine sonra helal demişsin zamanın içinde, bikarar mısın Tanrım, işin başında niye sağlam bir şekilde düşünmedin?
Bak hele, biz Türkler gelmişiz bu topraklara, gelmeseymişiz, bizi Asyaya süreceklermiş,savaşmışız yenmişiz, buraları mekan yapmışsız, ganimet bilmişiz.. Yani eski düşünce böyle.. Eskiye göre doğru tabii..
İmdi Araplar da gitmiş boğazı geçmiş İspanyayı yağmalamış senin emrin diye, ganimet diye, sonra Haçlılar gelmiş Avrupadan Kudüse kadar sefer eylemişler, onlar da yapmalamış ganimet etmiş, zulmetmiş, biz eylemişiz Avrupanın kuzey denizlerine kadar sefer...
Bizim buralar böyle kısaca, diğer kıtalar da bizden farklı değil,
Lakin eskiden ganimet denilene şimdi, bu yüzyılda düşündük taşındık bizler hırsızlık dedik, sen hırsızları uzak eyle çevremizden, emi Tanrım.
Ya hu Tanrım, bengilleri sen neçün yarattın, faşisttin en en faşisti sen mişsin, madem yarattın neden eksik yarattın, ne kanadım var uçabiliyom, ne yüzgeçim var yüzebiliyom, ne kuyruğum var çok hızlı koşarken dengemi sağlıyo... Daha neler neler...
Madem virüstür, kara ak veba gibi adı covid 19 kendinden katlarca ve katlarca cüsseli insanı öldürüyor, ee benim de seni öldürmeye güççüm yetmez mi? De hele bana.. Kendimi bir virüse benzettim amma teşbihte hata olmaz deyola...
Bak, bu gün kablosuz görüntülü iletişim teknolojisiyle izlediğim bir haber var, denk geldi tesadüf eseri işte.. Yaşları olmuş ben diyeyim 76 sen de 78, aralarında bir kaç yaş farkı bulunan bir karı-koca gitmişler nüfus müdürlüğüne, yolda er olan adam kalp krizi geçirmiş, ölmüş, eşi olan teyzeme bir tabure vermişler kaldırımda oturup hayat arkadaşını bekliyor, ölenin üzerine de bir örtü örtmüşler...
Ya hu Tanrım, sen mi zalimsin, sen mi akılsızsın, sen mi şeytandan daha şeytansın da bu ihtiyarlara zulmediyorsun. Aç kulağını iyi dinle, sen bizim x-y-z vb kuşaklarını genç halde birlikte öldür, öyle zalimlik yapma emi..
Cennet cehennem der durursun, la ikisi de senin olsun, istemezük, insanca yaşam dilerük, ötesini al başına çal.. Başın varsa tabii..?
Çok kitap karıştırdım, seni tarif eden yazı okuyamadım ya hu, şekilsizmişsin, cisimsizmişsin, ne idüğü belirsizmişsin..
Cahilliğini biz 2020 li yıllarda yaşayan insanlara bulaştırma emi?
Kutsal deyü deyü bizi taşa tapana duvara köle etmişler akıllılar, bizler de çoğumuz yeni uyandık, biz iyilik, güzellik ve ahlak sahibiyiz, bütün çirkin sıfatlar sana aittir bunu böyle bil...Artık bütün insanlığın kafatasının içindeki sıvısal beyinlerden ve metafizik zihinlerden kendini sil, delete et emi.. Yettin gayrı... Yaptığın zulüm bir değil, bin, milyar, trilyar değil...
Tanrım yine de sen böyük olmalısın, belki de çok çok küçüksüzszz , virüslerden bile küpküçük bir şeysin bilemem amma, bizlere senin adına konuşan cahilleri bulaştırma emi..
Tüm varlığın yokluğun senin olsun, bana, beni ve sevdiklerimi ver, gerisi ilazım değil...Sevdiklerimi de beni seven kıl... Bak ne güzel olu dünya o zaman ha..
İlahiyat Kurulu Başkanlığına...
Yukarıda yazmış olduğum anlatıları allayıp pullamadan Tanrı katına ulaştırılması arz arş marş tırışka olunur..
Selam kelam acele cevap ile birlikte,
Uzay zaman mekan koşullarındaki aslında olmayan ancak var gibi düşünülen dünyadaki enlem boylam çizgilerine göre belirlenmiş konumuma yolla gelsin cevabın...
Not: Dünyada cismim kalmazsa, bulamazsan, ruhuma ulaştır..
Sana sevgisiz, saygısız, hoşgörüsüzlüğüm ile...
Kendi hayallerine emanet olasın..
Bir Dünyevi..
YORUMLAR
Güzel gören olmayanı bize nakleden mahluklarıda bir görse nerede olduğunu bilmediğim Tanrım göz verdin görmüyor kulak verdin duymuyor ağız verdin dünyaları yiyor doymuyor ulu orta Bu tür mahluklarıda silsen be adı olupda piyasada iş yapamayan Tanrım hocam güzel anlatım ve yorum sevgi saygılar sunarım kalbindeki Tanrıya emanet olun
Yinsani
Teşekkürler ustam.
Eksik olmayın
Nesildaşım ,
Ne çok çektiriyorsun dilinden düşmeyen Tanrına...
bir gün seni Hasan Mezarcı gibi pelerinle görmek korkusu sızıyor zihnime :)
ha olurda görürsem duyarsam şaşırmayacağımı da biliyorum :P
Yinsani
hasan mezarcı kimdi, hangi kuşaktı, beni anlayamaz o..
işim olmaz başkasıyla, tanrım yetiyo bana...:)
sağlıcakla..
Aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor. Lütfen gark sesinden sonra mesaj bırakınız;))
Garkkkkk....
Sağlıcakla her daim nesildaşım..
Yinsani
y'lerin ilki, ylerin yücesi..
eksik olma..