- 571 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
YÜREĞİM YANGIN YERİ
Azrail’in işi çok yoğun, girdiği yerden boş çıkmıyor.
Tebligatının adı “yoğun bakım”sonra gerekeni yapıyor.
Son onbeş günde dört can aldı. Dördü de kanlı canlıydı. Komşular:
“Onlar gideceğine sen niye gitmedin? “ Diye, yüzüme kinle bakıyor.
CAT KAPI başlıklı yazımda bir kapı komşumdan bahsetmiştim. Kardeşlik sadece kayıtlarda olmuyor ki!
O benim canım kardeşimdi. Önce tebligat, sonra icraat. Sonra Corona’dan zayiat. Sığmadı tabutu mezarına yan koydular. Usulen toprak attık. Gözyaşlarımız sel oldu. Avazımız bulutlara arkadaş…
Bu günlerde ne okuyabiliyorum, ne de yazabiliyorum.
Tahmin edebiliyorum. Dilleriniz dua da, elleriniz havada.
Bir daha ne zaman nasıl dönerim aranıza. Bilmiyorum.
Dante ‘nin dediği ömrü çoktan aştım.
Dönebilirsem “merhaba” derim.
Dönemezsem hakkınızı helal edin…
YORUMLAR
Bedri Tokul
ben de özledim sizleri. yenisini alır almaz yine aranızdayım. bunuda tel
.dan yazıyorum. selam ve sevgiyle...
7TEPE
cavit bizi paranoyak yaptı ya
Zor zamanlardan geçtiğimiz bir gerçek Bedri Bey... Hem de çok zor zamanlardan...
Sizler, direncin üst düzeyde olduğu bir mesleği yıllarca sürdürmüşsünüz. Bu direnç bedenselden çok ruhsaldır biliyorsunuz..
Yakınlarımızdaki acıların bizi daha çok hırpaladığı da biliyoruz ama yine biliyoruz ki acılar da sonsuz değil.
Bir süre dinlenmenizi ama ardından sayfaya dönmenizi bekleriz. Kimse kimsenin yerini dolduramaz, sizin de şahsınıza münhasır yeriniz sizi bekler... Emin olun!..
Size başsağlığı ve sabır diliyorum, arkadaşınıza da bolca rahmet!...
Sağlıkla ve huzurla kalın....
Saygılarımla...
Merhaba üstadım, duyarlı soylu gönlünüze sagı ve sevgilerimi iletirim öncelikle.
Başınız sağ olsun, Allah sabır versin size ve özellikle coronadan vakitli vakitsiz sıradan Hakk'a yürüyenlerin yakınlarına.
Bedri Bey, Azrail geleceğini büyüklerimiz(!) yetesiye duyurmadı maalesef. Yetesiye farksetseydik ölüm meleğinin bizleri yokladığını azıcık kendimize çeki düzen verirdik. Üzgünüm. Kurtların saldırması açık sürüden bir koyun gibiyiz yaşayan hepimiz.
Allah sonumuzu hayır eder inşallah.
Etme abi. Öyle kendini koyvermek yok..
Başınız sağ olsun.
Ölüm hepimiz için. Her ölüm erken derler, derler de Azrail fellik fellik bizleri aramadaymış n2aber..!
Bak aramam, bak fıkra anlatmam, bak güldürmem..
Bak geceleri tuvalete çıkmam. Sen Isparta'da horul horul uyurken ben Ankara'da altıma işerim. Yaparım haa..
Yaparım bak.
"........
Bir daha ne zaman nasıl dönerim aranıza. Bilmiyorum.
Dante ‘nin dediği ömrü çoktan aştım.
Dönebilirsem “merhaba” derim.
Dönemezsem hakkınızı helal edin…"
Yok öyle şey. Gitme buralarda kal.
Öptüm kel'den..