Gençlere Tavsiyeler; 25 yaş altına...
Merhaba Gençler, Nassunuz iyice sağlık sıhhatlisiniz... Eyi bari, aman hasta masta olmayın...
Bir: Hacker olacaksınız, sağlam hacker olacaksınız orta okul yıllarından başlayın dark webi öğrenmeyi..
İki: Köroğlu rabinhood gibi zenginden alıp fakirlerin hesaplarına aktaracaksınız, kendinizi de unutmayın..
Üç: Bütün dini anlatılardan kaçın dünyanın en kötü işkencesidir onlar insan zihnine, aman ha yaklaşmayın; camii kilise cemevi tapınak dağ başındaki uyur mağarası falan aramayın...
Dört: Hacker oldunuz ya, olur da üni müni okur ve size düşük not veren kim varsa, siz bilirsiniz ne yapacağınızı zaten...
Beş: Silah kullanmayı da öğrenmelisiniz, herkesten gizli tüm aile büyüklerinizden gizli bir zulanız olacak, kahramana ihtiyacı var milletin...Bir gecede yedi kötüye sonunu göstermelisiniz polat alemdar çok lazım ülkeye..
Altı: Dekontlu askerlik yapacaksınız, sakın hayale kapılmayın vatan bayrak diye, paranız var ise her yer vatan size.. Geçenlerde rus milyarder geldi akdenize kapattı oteli, ihtimal 20-25 belki 30 yaşlarındaki garsonlara da verdi 2000 eruo bahşiş falan.. Rusya nire, akdeniz nire... Geçen yıllarda Egeye Marmarise yaklaşmıştı bir yüksek katlı gemi, turist geldi mi, hackersınız ya, bilirsiniz siz işinizi.. Misafirperverliği öyle gösterin ki bir daha gelmesinler yani...
Yedi,: Evlilik, güzeldir, evleniniz amma robotumsum insanlar da üretilmeye başladı, uçan arabalarda çok yakında ihtimal, yani yine de siz bilirsiniz, kazayla çocuk moçuk getireyim demeyin dünyayada...
Sekiz: Kendinize bir program yapın, hızlı yaşayın yavaş ölün, lakin program sonunda da daha da yaşayayım demeyin...
Dokuz: Bilgisayar parası üretmeyi öğrenin mutlaka nasıl saklanıri nasıl trade edilir, nasıl alışveriş, değiş tokuş yapılır gibi .... Elektirik üretmeyi bir şekilde lise bitmeden başarın, kapıdan pencereden elektrik üretmeyi hatta burun deliğinize bir yel değirmeni takın oradan üretin elektiriği ve onu kablosuz aktarmayı başarın, aracısız internete bağlanmayı da öğrenin mutlaka,
On : Sakın ha şiir, roman, kitap mitap okumayın... Çevrimiçi yaşayın... :))
On Bir : Boş verin siz yazdıklarımı, benim aklım bana mı yetiyor da size veriyorum değil mi?
On iki: taraftar da bulmalısınız, trübün lazım, şakşakcı tayfası olmazsa olmaz hayatta... O’nu da bir şekilde bulacağınız yerleri zaten öğrenirsiniz yavaş yavaş...
Ondört; kendinize klon bedenler yaptırın ve sonsuz hayatı tadın....her seferinde başka bir beden kullanabilirsiniz..para varsa nasılsa istediğin kişi olursun yahu;))) (Black Sky)
Hayatınızda başarılar dilerim..
Y Kuşağından...
YORUMLAR
Gençlere az öte git, demeye çekindiğimiz bir zamanda bana da gençlere bir öğüt ver deselerdi.
"Terin büyüsü"nü öğrenin sonra konuşalım, derdim herhalde.
Ve yarın 10 Kasım derdim....
Yinsani
teşekkür ederim..
eksik olmayın..
Erlik Aldacı
Hayırlı geceler.
Yinsani
Çok güzel fikirler geldi, az önce... Bakalım başarabilir miyiz ??
Yeiku Neva'dan gelecek....
Duyuru belki Blackten:))
iyi geceler..
En iyisi gençlikten bir an önce çıkıp, kendilerini orta yaşa atmanın bir yolunu bulsunlar. Bilim bunun çaresini bulur.